بهترین شرکت طراحی لوگو

  • تاریخ انتشار

    23 بهمن ، 1401

  • دسته بندی طراحی لوگو

بهترین شرکت طراحی لوگو می تواند سبب شود که کار برند سازی شما با موفقیت بالایی به اتمام برسد. زمانی که بتوانید یک شرکت مناسب را در این زمینه پیدا کنید، تقریبا می توانیم بگوییم که نیمی از راه را طی کرده اید. همین موضوع سبب می شود تا انجام بقیه کارها برایتان بسیار ساده تر شود. در ادامه در خصوص ویژگی های مربوط به یک لوگوی حرفه ای، خدماتی که در طراحی لوگو ارائه می شود و مسائلی از این قبیل، بیشتر صحبت کرده و اطلاعات کامل تری را ارائه داده ایم. در صورتی که شما نیز دوست دارید تا در این زمینه تجربیات بیشتری داشته باشید، می توانید با ما تا انتهای این مقاله را همراه باشید.

 

 

طراح لوگو کیست ؟ لوگو ( آرم ) چیست؟

 


ابتدا باید بدانید طراح لوگو کیست؟ طراح لوگو به فردی گفته می شود که با توجه به حوزه کاری مشتری و همچنین سلایق و علایق او، اقدام به طراحی یک آرم و یا لوگو می کند. برای این کار لازم است تا طراح لوگو مورد نظر ما، علاوه بر خلاقیت، دارای مهارت های مناسب نیز باشد.

 


لوگو و آرم نیز به سمبل و نمادی گفته می شود که با توجه به حوزه کاری افراد طراحی شده است. دارای رنگ بندی و طیف های رنگی مشخصی است و از سوی دیگر نیز دارای ویژگی های متفاوت و متمایزی می باشد. این برند باید توانایی معرفی کردن کسب و کار فرد به دیگران را داشته باشد.

 

ویژگی های لوگوی حرفه ای

 

یک لوگو حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟ زمانی که به شرکت طراحی لوگو مراجعه کنید، می توانید متوجه شوید که طراحی های انجام شده برای مشتریان از نوع طراحی های حرفه ای است. اما یک لوگو حرفه ای چه ویژگی هایی دارد که سبب می شود از دیگر برندها و آرم ها متمایز شود؟ برخی از مهم ترین ویژگی های لوگوی حرفه ای طراحی شده شامل موارد زیر می باشد:

 

·        بیش از حد پیچیده نبودن

 

·        داشتن سادگی و زیبایی در کنار هم

 

·        داشتن طیف رنگی خاص

 

·        ارتباط کامل با حوزه کاری فرد

 

·        تاثیرگذاری بر روی ضمیر ناخودآگاه مشتریان و رقبا

 

مزایای داشتن لوگوی اختصاصی

 

گاهی اوقات به شما پیشنهاد می شود تا یک لوگوی اختصاصی را برای خودتان و کسب و کارتان طراحی کنید. این موضوع سبب می شود تا شما ملزم به پرداخت هزینه های بیشتر شوید. شاید با خودتان فکر کنید که چه نیازی به داشتن بک لوگو اختصاصی است؟ در اینجا به برخی از مهم ترین مزیت های یک لوگو اختصاصی خواهیم پرداخت.

 

یک لوگو اختصاصی سبب می شود تا مشتریان متوجه شوند که شما برای کسب و کارتان ارزش قائل هستید و همین مسئله سبب جلب اعتماد آنها خواهد شد. از سوی دیگر یک لوگو منحصر به فرد می تواند سبب شود تا هم در ضمیر ناخودآگاه مشتریان و هم دیگر رقیبانی که در حوزه کاری خود دارید، ماندگارتر شوید. البته بالا رفتن شانس مطرح شدن شما در حوزه های تجارتی بین المللی نیز با برندهای اختصاصی و حرفه ای چندین برابر می شود.

 

 

 

انواع لوگو

 

لوگوها انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن ها نیز با توجه به ویژگی هایی که برای طراحی آن ها استفاده می شود، می توانند برای یک یا چند حوزه کاری مناسب باشند. ممکن است شما از یک نوع طراحی لوگو خوشتان بیاید، اما زمانی که به طراح و یا شرکت طراحی مراجعه می کنید، به شما پیشنهاد می دهند تا از نوع دیگری از لوگوها استفاده کنید. این موضوع بنا به دلایلی همچون ارتباط حوزه کاری و نوع لوگو و همچنین تاثیر هر لوگو بر روی ذهن مخاطبان است.

 

·        لوگو مونوگرام

 

·        لوگو تایپوگرافی

 

·        لوگو انتزاعی

 

·        لوگو تصویری

 

·        لوگو ترکیبی

 

·        لوگو مسکات

 

·        لوگو امبلم

 

·        لوگو مینیمال

 

·        لوگو سه بعدی

 

لوگو ساز یا طراحی لوگو ؟

 

گاهی اوقات بین اینکه از خدمات یک طراح لوگو استفاده کنید و یا به سراغ استفاده از ابزارهای طراحی لوگو همچون لوگو سازها بروید، ممکن است کمی دچار شک و تردید شوید. استفاده از لوگوسازها می تواند کار شما را سریعتر راه بیاندازد و همچنین هزینه های کمتری را نیز برای شما بتراشد. اما با این وجود زمانی که از خدمات یک طراح لوگو حرفه ای و واقعی استفاده می کنید، می توانید لوگو اختصاصی خودتان را داشته باشید و همچنین می توانید آن چیزی که در ذهنتان وجود دارد و لوگو ساز قادر به اجرای آن بر روی لوگو نیست را بر روی لوگو خود پیاده سازی کنید. برای داشتن یک لوگو مناسب بهتر است به بهترین شرکت طراحی لوگو که می شناسید مراجعه کنید.

 

خدمات طراحی لوگو

 

خدماتی که در حوزه طراحی لوگو انجام می شود، صرفا منوط به طراحی کردن یک لوگو نمی شود. این خدمات می توانند کاملا به حوزه های گرافیکی نیز ارتباط پیدا کنند. طراحی یک لوگو، رنگ آمیزی آن، اصلاح لوگو، اعمال سلیقه و نظر مشتری و... همگی از جمله خدمات طراحی لوگو هستند.

 

شرکت طراحی لوگو آنلاین

 

شرکت های طراحی لوگو زیادی وجود دارند، اما مسلما همه آن ها نمی توانند همان لوگویی که میخواهید را برای شما طراحی کنند. در ادامه یکی از بهترین شرکت هایی که در این زمینه وجود دارد را به شما معرفی می کنیم تا با خدمات آن هرچه بهتر و بیشتر آشنا شوید.

 

بهترین شرکت طراحی لوگو در ایران

 

بهترین شرکت طراحی لوگو در ایران می تواند از نظر افراد مختلف متفاوت باشد، اما آن چیزی که اهمیت دارد این است که باید بدانید یک شرکت حرفه ای هم سلیقه مشتریانش را در نظر می گیرد و هم آن که می تواند بهترین و حرفه ای ترین طراحی های لوگو را انجام دهد. به همین خاطر نیز توصیه می کنیم تا با تحقیقات کامل یک شرکت را انتخاب کنید. یکی از بهترین مواردی که می توانیم به شما پیشنهاد دهیم، شرکت آی دیزاین است.

 

 

بهترین شرکت طراحی لوگو در تهران

 

بهترین شرکت طراحی لوگو در تهران باید بتواند سلیقه های تمامی مشتریان را در بر بگیرد. شرکت آی دیزاین که چندین سال سابقه معتبر در این زمینه دارد، توانسته است تا مشتریانی با سلایق متفاوت را به سمت خودش جذب کند. مسلما این موضوع باعث می شود تا افراد شرکت آی دیزاین را به یکدیگر معرفی کرده و از خدمات آن استفاده کنند.

 

بهترین شرکت طراحی لوگو در تبریز

 

بهترین شرکت طراحی لوگو در تبریز تاکنون توانسته است پروژه های مختلف و موفقی را در حوزه های کاری مختلف همچون پوشاک، مواد غذایی، لوازم آرایشی و... داشته باشد. این شرکت که با نام آی دیزاین شناخته می شود، از کمک طراحان حرفه ای لوگو بهره می گیرد و به همین دلیل نیز توانسته است تا منحصر به فردترین لوگوهایی که وجود دارند را طراحی کند.

 

بهترین شرکت طراحی لوگو در ارومیه

 

بهترین شرکت طراحی لوگو در ارومیه نیز همچون تبریز، شرکت آی دیزاین است که به دلیل مولفه هایی همچون خلاقیت، نیروی کاری ماهر و خبره و همچنین توجه به مشتریان و ارائه خدمات درست و کامل به آن ها توانسته است در این عرصه یکه تازی کند. در صورتی که در شهر ارومیه زندگی می کنید، می توانید از خدمات این مرکز استفاده های کاملی را ببرید.

 

 

جمع بندی

 

بهترین شرکت طراحی لوگو باید بتواند سلیقه و نیاز مشتری را به طور همزمان بر روی یک لوگو اعمال کند. از سوی دیگر نیز باید بتواند تا لوگویی را طراحی کند که تا سال های سال جذاب و مدرن باقی بماند. همان طور که گفته شد شرکت آی دیزاین این مولفه ها را دارد و به همین خاطر نیز توصیه می شود تا پیش از طراحی لوگو حتما سری به وبسایت این شرکت بزنید.همچنین یک لوگوی خوب م یتواند به بازاریابی شما بسیار کمک کند برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد به مقاله مشاوره برندینگ مراجعه فرمایید.

 


سوالات متداول

انواع مختلفی از لوگوها وجود دارد که به طور کلی بین 8 الی 10 مورد می باشند.
بله طراحی لوگو اختصاصی هزینه بالاتری نسبت به طراحی لوگو با لوگو تایپ دارد، اما کیفیت کار نیز ارتقا پیدا می کند.
ممکن است دوست داشته باشید
پست های مرتبط
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید
نظر خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظر شما *