10 نمونه لوگو گیمینگ (دانلود رایگان) | آموزش طراحی لوگو گیمینگ با موبایل

  • تاریخ انتشار

    03 اسفند ، 1401

  • دسته بندی طراحی لوگو

طراحی لوگوی گیمینگ

 

طراحی لوگو گیمینگ یکی از روش های بسیار کاربردی و مهمی است که این روزها برای حوزه بازی و گیمینگ اهمیت زیادی پیدا کرده است. اگر شما نیز در حوزه طراحی لوگو و گیمینگ فعالیت می کنید، بهتر است حتما به نکات مهمی که در این زمینه وجود دارد، توجه داشته باشید. این نکات مهم می توانند سبب شوند که در نهایت یک لوگوی مناسب را طراحی کرده و مورد استفاده قرار دهید. اگر شما نیز در این حوزه اطلاعات کمی دارید، می توانید ادامه این مقاله را مطالعه کرده و به خوبی خود را در این حوزه ارتقا دهید.

 

شما میتوانید برای مشاوره رایگان در زمینه طرحی لوگو و برندینگ با شماره های 09141478670 و 04433371731 تماس بگیرید.

 

طراحی لوگو گیمینگ

اولین چیزی که باید بدانید این است که طراحی لوگو گیمینگ چیست و چگونه می توانیم آن را به نحو احسن انجام دهید. لوگوها و یا همان آرم ها به سمبل هایی گفته می شوند که برای موقعیت های مختلف در نظر گرفته می شوند.

طراحی لوگو گیمینگ را فردی که طراح گرافیک است و یا با فتوشاپ و ایلاستریتور آشنا کافی و لازم را دارد، انجام می دهد. این موضوع نشان می دهد که نمی توانید از هر کسی انتظار طراحی کردن لوگوهای بازی را داشته باشد. از سوی دیگر نیز این نکته را باید در نظر داشته باشید که در طراحی لوگو گیمینگ لازم است تا حتما به مولفه های مهمی توجه داشته باشید. این نکات و مولفه ها سبب می شوند تا لوگو مناسب تری را طراحی کنید.

گاهی اوقات برخی از افراد به منظور آن که هزینه های کمتری را پرداخت کنند به دنبال آن هستند که طراحی لوگو خود را به افراد مبتدی و یا حتی برنامه ها و سایت های طراحی لوگو بسپارند. این کار شاید در ابتدا سبب شود که هزینه کمتری را پرداخت کنید اما باید توجه داشته باشید که در نهایت آن مزیت هایی که از لوگو حرفه ای دریافت می کنید را نخواهید داشت. مزیت های لوگو حرفه ای گیمینگ را در ادامه بیشتر توضیح داده ایم. 

 

طراحی لوگو گیمینگ

 

مزیت های طراحی لوگو اختصاصی گیمینگ

همان طور که گفتیم برای طراحی کردن لوگو گیمینگ به صورت اختصاصی می توانید مزیت های زیادی را به دست آورید. این مزیت ها می توانند شامل حوزه های مختلفی شوند اما مهم ترین آن ها را در این قسمت بیان کرده ایم تا با آن ها آشنا شوید.

 

لوگو گیمینگ

 

تمایز از رقبا

با داشتن یک لوگو اختصاصی می توانید از دیگر رقبای خود تمایز پیدا کنید. تمایز پیدا کردن از رقبا سبب می شود تا در میدان رقابت و تجارت بتوانید هرچه بهتر فعالیت کنید و از دیگران کاملا پیشی بگیرید.

جذب مشتریان بیشتر

مشتریان زمانی که متوجه می شوند تا شما برای طراحی کردن لوگو خود زمان زیاد و هزینه بالایی را صرف کرده اید، قطعا بیشتر به شما اعتماد می کنند. همین موضوع سبب می شود تا بتوانید درامدهای بهتر و بیشتری را در حوزه فعالیت و کار خود به دست آورید.

تاثیر گذاری بیشتر

میزان تاثیرگذاری لوگوهای اختصاصی همواره بیشتر از لوگوهای معمولی است. به همین دلیل نیز توصیه می شود تا حتما لوگویی که طراحی می شود، اختصاصی باشد.

 

مزیت های طراحی لوگو اختصاصی گیمینگ

سفارش طراحی لوگوی گیمینگ

برای سفارش دادن طراحی لوگو گیمینگ می توانید از دو روش استفاده کنید. در روش اول می توانید به صورت حضوری به دفتر شرکت مراجعه کرده و سپس با طراح مورد نظر خود مشورت کنید. این کار باعث می شود تا بتوانید هرچه بهتر و بیشتر آن چیزهایی که در نظر دارید را در طراحی لوگو خود پیاده سازی کنید.

در روش دوم نیز می توانید از طریق سایت اقدام کرده و لوگویی که نیاز دارید را طراحی نمایید. طراحی کردن لوگو از طریق سفارش در سایت نیز می تواند در هزینه رفت و آمد شما صرفه جویی کند.

ویژگی های لوگوی گیمینگ جذاب

یک لوگوی گیمینگ جذاب لازم است تا دارای ویژگی هایی باشد. در صورتی که لوگو شما چنین ویژگی هایی را نداشته باشد، مسلما نمی توانید انتظار بهره وری بالا از آن و همچنین جذابیت های بالایی از آن را داشته باشید. در این بخش به مهم ترین ویژگی های یک لوگو گیمینگ جذاب اشاره خواهیم کرد تا آشنایی بیشتری را با آن پیدا کنید.

لوگو-گیمینگ

منحصر به فرد بودن

یک لوگو جذاب باید منحصر به فرد باشد. لوگوهای منحصر به فرد می توانند سبب شوند که مخاطبان شما چه مشتریان و چه رقبایی که دارید، بر روی لوگو شما تمرکز زیادی کنند. با تمرکز بیشتر بر روی لوگو شما، می توانید انتظار داشته باشید که بیشتر در ذهن مخاطب خود باقی بمانید.

انتقال اطلاعات

اگر لوگو جذاب و منحصر به فردی داشته باشید، به سادگی می توانید اطلاعات بیشتر و بهتری را به مخاطب خود انتقال دهید. به دلیل آن که لوگو شما به صورت اختصاصی تهیه شده است، مسلما کسب و کار و حوزه فعالیتی شما را نیز بهتر معرفی خواهد کرد.

قابل درک بودن

لوگوی جذاب باید قابل درک باشد. اینکه از چه فونتی و از چه شمایل و سمبل هایی استفاده شود، می تواند بسیار مهم باشد. طراح لوگو باید همواره این موضوع را در نظر بگیرد که مخاطبی که لوگو را می بیند در چه حد درک دارد. مثلا اگر قرار است لوگو گیمینگ طراحی شود، باید میزان درک افرادی که به سراغ بازی های کامپیوتری می روند را در نظر داشته باشید.

عدم سادگی بیش از حد

یک لوگو جذاب نباید بیش از اندازه ساده باشد. بیش از اندازه ساده بودن سبب می شود تا مخاطبان شما بر روی لوگو شما بیش از حد فوکوس و تمرکز نکنند و همین موضوع نیز به خودی خود باعث می شود تا در ضمیر ناخودآگاه آن ها ثبت نشوید.

عدم پیچیدگی بیش از حد

از سوی دیگر نیز باید بدانید که یک لوگو حرفه ای و جذاب نه تنها نباید بیش از اندازه ساده باشد، بلکه حتی نباید بیش از اندازه نیز پیچیده باشد. پیچیدگی بیش از حد لوگو سبب می شود تا مخاطب دچار کلافگی در درک لوگو شود و به همین دلیل نیز احساس خوشایندی نسبت به آن پیدا نکند.

شکل متناسب با حوزه کاری

مولفه بعدی که سبب می شود یک لوگو جذاب شود نیز مربوط به آن است که لوگو مورد نظر شما با حوزه کاری که دارید، کاملا در تناسب باشد. مسلما تناسبی که بین این دو مورد وجود دارد، می تواند سبب تعاملات فراوانی نیز شود.

رنگ بندی مناسب

حتی رنگ هایی که برای یک لوگو گیمینگ در نظر گرفته می شود نیز اهمیت زیادی دارد. معمولا رنگ ها و فونت لوگو جزو اولین چیزهایی هستند که به چشم می آیند و به همین دلیل نیز اهمیت زیادی دارند. به طور مثال برای گیم ها و بازی های خشن لازم است تا از رنگ های سرد و خشن استفاده شود. این در حالی است که لوگو گیمینگ برای کودکان و خردسالان معمولا رنگ های شادی همچون صورتی، نارنجی و... دارد. بنابراین حتما به این نکته در زمان طراحی لوگو خود دقت داشته باشید.

 

ویژگی های لوگوی گیمینگ جذاب

 

ساخت پروفایل گیمینگ

ساخت پروفایل گیمینگ و یا همان طراحی کردن لوگو برای گیم ها می تواند بسیار مهم باشد. تا اینجا نیز متوجه این موضوع شدید و احتمالا شما نیز در حال حاضر دوست دارید تا لوگو مناسبی را برای خودتان داشته باشید. در این گونه از موارد معمولا به شما پیشنهاد می شود تا از طراح های لوگو آنلاین استفاده کنید. سایت ها و برنامه های طراحی لوگو آنلاین می توانند در مدت زمان کوتاهی برای شما کار طراحی لوگو را انجام دهند، اما آیا نتیجه خوبی را نیز از این موضوع خواهید گرفت؟

برنامه های آنلاینی که برای طراحی لوگو طراحی می شوند، می توانند صرفا محدود بوده و با چند سمبل و نماد، لوگو مورد نظر شما را طراحی کنند. این موضوع در خصوص یک طراح حرفه ای صدق نمی کند. در حقیقت یک طراح حرفه ای می تواند آن چیزی که در ذهن شما وجود دارد را به طور کامل بر روی لوگویی که طراحی می کند، پیاده سازی کند. مسلما این موضوع اهمیت زیادی در طراحی کردن لوگو خواهد داشت.

لوگو-گیمینگلوگو-گیمینگلوگو-گیمینگ

برنامه لوگوی گیمینگ

حال اگر دوست دارید تا تجارت و اصول حرفه ای کار شما در حوزه گیمینگ پیشرفت و توسعه پیدا کند، بهتر است به سراغ طراحی کردن لوگو اختصاصی خود بروید. پیش از این نیز گفته شد که اگر از برنامه های طراحی لوگو به صورت آنلاین و رایگان استفاده کنید، دستاورد جالبی نخواهید داشت. به همین خاطر نیز توصیه می شود تا حتما لوگو اختصاصی را برای خود داشته باشید. در ادامه چند مورد از مهم ترین معایبی که در طراحی کردن لوگو آنلاین وجود دارد را برای شما بیان خواهیم کرد.

 

تشابه با رقبا

مسلما اگر شما به دنبال برنامه های آنلاین طراحی لوگو بروید، رقبای شما نیز به این فکر افتاده اند و این کار را انجام داده اند. به همین خاطر هم می توانیم بگوییم که تشابه پیدا کردن لوگو شما و دیگر افراد در این مورد کاملا عادی و طبیعی است.

عدم انتقال مفاهیم اصلی

مورد بعدی در خصوص آن است که با استفاده از طراحی لوگو گیمینگ آنلاین نمی توانید دقیقا همان چیزی که در ذهن خود دارید را به مخاطب انتقال دهید. به همین خاطر نیز توصیه می شود تا حتما از طراحی لوگو اختصاصی بهره مند شوید. فراموش نکنید که اگر نتوانید همان چیزی که از کسب و کارتان در ذهن دارید را به مخاطب انتقال دهید، نمی توانید انتظار برقراری تعامل زیادی را نیز با مخاطب خود داشته باشید.

عدم تاثیرگذاری زیاد

زمانی که لوگو شما منحصر به فرد نبوده و در زمره لوگوهای عادی طبقه بندی شود، تاثیرگذاری زیادی نیز نخواهد داشت. همین موضوع باعث می شود تا نتوانید بر روی مخاطبان خود اثر زیادی بگذارید و انتظار مشتریان زیادی را داشته باشید.

لوگو-گیمینگ

سفارش لوگوی گیمینگ در آی دیزاین

شرکت آی دیزاین یکی از معتبرترین و بهتری شرکت های گرافیکی است که خدمات متنوعی همچون طراحی لوگو را انجام می دهد. در این شرکت می توانید به مسئولان طراحی لوگو بگویید که دقیقا چه چیزی را از لوگوی گیمینگ خود انتظار دارید. معمولا نظرات مشتریان برای طراحانی که در آی دیزاین فعالیت می کنند، اهمیت زیادی دارد. به همین خاطر نیز جای نگرانی زیادی از این بابت نخواهید داشت.

برای آن که بتوانید لوگوی خودتان در شرکت آی دیزاین را سفارش دهید، می توانید هم به سایت این شرکت مراجعه کرده و هم به صورت حضوری به آنجا بروید. اگر بتوانید به صورت حضوری به دفتر مرکزی مراجعه کنید، از نزدیک نیز می توانید با روند کار طراحی لوگو خودتان آشنا شوید.

یک نکته بسیار مهم که در این بین وجود دارد آن است که حتی اگر بخواهید از طریق سایت نیز لوگو خود را سفارش دهید، باز هم کیفیت کاری که تحویل می گیرید، افت پیدا نخواهد کرد و همان چیزی که انتظار دارید را دقیقا به دست می آورید.

اما زمانی که برای سفارش طراحی لوگو مراجعه می کنید، این نکته را در نظر داشته باشید که حتما تمامی نکاتی که در ذهن خودتان دارید و می خواهید تا بر روی لوگو شما به مرحله اجرا دربیاید را با طراحی که انتخاب کرده اید، در میان بگذارید. اگر این کار را به درستی انجام دهید، طراح نیز بهتر و بیشتر می تواند این مسئله را درک کند که سلیقه شما دقیقا چه چیزی است و چگونه می تواند به شما در این مسیر کمک کند. به همین خاطر نیز می گویند که همه چیز و حتی بی اهمیت ترین نکاتی که به ذهنتان می رسد را بیان کنید.

 

عکس پروفایل گیمینگ

برای آن که بتوانید عکس پروفایل مناسبی را انتخاب کنید، حتما باید در نظر داشته باشید که در چه حوزه ای می خواهید این کار را انجام دهید. عکس پروفایل گیمینگ یکی از بهترین مواردی است که می توانید انتخاب کنید. معمولا پروفایل های گیمینگ جذاب بیشتری برای نوجوانان دارند. به همین دلیل نیز دانلود این مدل از عکس ها و یا حتی ساخت و ادیت کردن آن ها توسط نوجوانان و جوانان، به شکل بیشتر و گسترده تری صورت می گیرد. در ادامه چند نکته مهم در خصوص عکس پروفایل گیمینگ را بیان می کنیم.

لوگو-گیمینگلوگو-گیمینگ

نکات مهم در انتخاب عکس پروفایل گیمینگ

حتما پیش از آن که بخواهید عکس پروفایل گیمینگ را انتخاب کنید، این نکات و موارد را در نظر داشته باشید. توجه کردن به این نکات و موارد سبب می شود تا بتوانید عکس های بهتری را انتخاب کنید.

بازی های ترند شده

بهتر است عکسی که انتخاب می کنید از بین بازی های ترند شده باشد. بازی های ترند شده به گیم هایی گفته می شود که بسیار معروف شده و تقریبا در سرتاسر دنیا شناخته می شوند. به همین دلیل نیز این مدل از عکس های پروفایلی می توانند جذابیت های بیشتری داشته باشند.

شلوغ نبودن زیاد عکس

پروفایل های مربوط به حوزه گیمینگ به خودی خود دارای بک گراندهای شلوغی هستند. با این حال بهتر است از بین این عکس های شلوغ، موردی را انتخاب کنید که کمی ساده تر بوده و بیشتر بر روی همان کاراکتری که می خواهید، زوم کرده باشد. با این کار هم عکس شما جذابیت بیشتری پیدا می کند و هم سبب می شود تا عکسی که انتخاب کرده اید بهتر و بیشتر دیده شود.

جذابیت اولیه

همیشه عکس پروفایل گیمینگی را انتخاب کنید که دارای جذابیت اولیه باشد. جذابیت اولیه معمولا به چیزی گفته می شود که در همان نگاه اول بیننده را جذب می کند و کاری می کند تا بیننده برای چند ثانیه به عکس خیره شود. به همین دلیل نیز بهتر است بدانید که چگونه می توانید این کار را انجام دهید و عکس های جذابی را در نگاه اول انتخاب کنید.

توجه به پالت رنگ ها

مورد و نکته بعدی در خصوص توجه کردن به پالت رنگ ها است. پالت رنگ هایی که در عکس استفاده شده است نباید بیش از اندازه شلوغ باشد که سبب ایجاد سردرگمی برای مخاطب شود. در عوض آن بهتر است که حتما پالت های رنگی را انتخاب کنید که دارای تاثیرگذاری زیادی بر روی مخاطب هستند.

لوگو-گیمینگلوگو-گیمینگلوگو-گیمینگ

کلام پایانی

طراحی لوگو گیمینگ می تواند هم توسط طراح متخصص و هم توسط سایت های طراحی لوگو انجام شود. با این وجود آن چیزی که اهمیت دارد آن است که با در نظر گرفتن تمامی مزیت های یک لوگو اختصاصی، بهترین کار آن است که از همان ابتدا یک لوگو اختصاصی و منحصر به فرد برای خود را طراحی کرده و سپس از آن استفاده کنید. برای پیدا کردن یک شرکت مناسب نیز می توانید به سراغ آی دیزاین بروید. با این کار به سادگی به آن چیزی که در ذهنتان از یک لوگو وجود دارد، می رسید. آی دیزاین یک شرکت مشاور برندینگ و همینطور طراحی لوگو است. ما لوگو های اختصاصی طراحی میکنیم از جمله شیوه های ما طراحی لوگوتایپ ، لوگو مسکات و ... است.با ما تماس بگیرید.

 

ممکن است دوست داشته باشید
پست های مرتبط
1 نظر درمورد این مقاله ثبت شده است
  • ᴍᴇʜʀᴀɴ_ᴛᴀʏᴛᴀɴx

    02 دی 1402

    عالی

نظر خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظر شما *