بررسی لوگو برند لویی ویتون به همراه تاریخچه این برند

  • تاریخ انتشار

    09 اردیبهشت ، 1402

  • دسته بندی طراحی لوگو

در طول این مطلب سعی کردیم تا به موضوع لوگو لویی ویتون و همچنین اتفاقاتی که این برند تاکنون پشت سر گذاشته است تا به این جایگاه برسد را بررسی کنیم. هر کدام از این موارد می توانند به سادگی و به راحتی شما را با این لوگو به شکل مناسب تری آشنا کنند.

شما میتوانید برای مشاوره رایگان در زمینه طرحی لوگو و برندینگ با شماره های 09141478670 و 04433371731 تماس بگیرید.

 

تاریخچه برند لویی ویتون

 

تاریخچه برند لویی ویتون

شرکت لویی ویتون برای اولین بار در سال 1854 و در فرانسه تاسیس شد. این شرکت که در حوزه مد و فشن و همچنین محصولات لوکس در حال فعالیت می باشد، از همان ابتدا شروع به عرضه بسیاری از انواع و اقسام کالاهای لوکس کرده است که جذابیت های زیادی را می تواند به استایل های شخصی شما ببخشد.

اگر این برند را بشناسید و از آن استفاده کرده باشید، حتما نام آن را بر روی محصولات مختلفی دیده اید. به طور مثال انواع کالاهای چرمی، اکسسوری های طلا و غیر طلا، کیف و کفش، لباس های زنانه و مردانه، کتاب و لوازم التحریر، کیف و چمدان و انواع عینک و... همگی از جمله محصولاتی هستند که زیر نظر این برند طراحی، تهیه و تولید می شوند.

این برند از سه طریق اقدام به رساندن محصولات خودش به دست مشتریان می کند. روش اول بوتیک های مستقل، روش دوم استفاده از فروشگاه های زنجیره ای و روش سوم مربوط به استفاده از وب سایت رسمی لویی ویتون و نحوه فروش آنلاین می باشد. این برند به وسیله تولیدات با ارزش و با کیفیت و همچنین میزان فروشی که در هر سال داشت، بین سال های 2006 تا 2012 توانستن عنوان ارزشمندترین برند تجاری را به خود اختصاص دهد.

 

داستان برند لویی ویتون

 

داستان برند لویی ویتون

تا اینجا اطلاعات زیادی را در مورد برند لویی ویتون و همچنین تاریخچه آن بیان کردیم. اما برای این شرکت و این محصولات نیز همچون هر شرکت و برند معروف دیگری، داستانی خاص و ارق العاده وجود دارد که دانستن آن خالی از لطف نیست. فراموش نکنید که با اطلاع پیدا کردن از داستان های مربوط به یک شرکت، می توانید به شکل راحت تری متوجه شوید که موفقیت مسیر یک شبه و اتفاقی نیست.

در همان سال 1854 بود که پسر یک نجار تصمیم گرفت زندگی خودش را به طور کلی تغییر دهد. او اقدام به تاسیس لویی ویتون کرد. اولین محصولاتی که زیر نظر این برند تولید می شدند، محصولاتی همچون کیف، چمدان و انواع ساک های مسافرتی بودند. یکی از رمزهای موفقیت این برند در خصوص آن بود که اقلام تولید شده توسط لویی ویتون صرفا برای طبقه مرفه جامعه بود. در واقع در قرن نوزدهم، صرفا افراد پولدار و مرفه جامعه می توانستند به سفر بروند. بنابراین مشتریان اصلی لویی ویتون نیز افراد مرفه و پولدار جامعه بودند.

اما لویی ویتون پدر نتوانست آن قدر که باید و شاید، شرکت را بزرگ و گسترده کند. در سال 1892 بود که پدر و مالک این شرکت درگذشت و شرکت به پسر او، جورج ویتون رسید. جورج در سال 1893 در یک نمایشگاه بین المللی در شیکاگو شرکت کرد و این اولین اقدامی بود که در جهت جهانی سازی و بین المللی کردن برند لویی ویتون انجام شد.

آغاز کار و طرح های افسانه ای شرکت نیز در سال 1896 بود که در پی آن توانستند این طرح را به صورت جهانی به ثبت برسانند.

 

 

وبسایت لویی ویتون

 

وب سایت لویی ویتون

لویی ویتون دارای وبسایت رسمی خودش نیز می باشد. اگر قصد خرید کردن از این وب سایت را داشتید، حتما به این موضوع توجه داشته باشید که به سراغ وب سایت های جعلی نروید، بلکه در همان ابتدا وب سایت رسمی را برای خرید انتخاب کنید. با این کار دیگر امکان خریدن محصولات تقلبی وجود ندارد و به همین خاطر نیز از بابت پول و زمانی که برای خرید صرف کرده اید، مطمئن می شوید.

وب سایت رسمی این شرکت با نام https://www.louisvuitton.com/ شناخته می شود که به راحتی با مراجعه به سایت و ثبت نام در آن می توانید خریدهای خود را به طور کامل انجام دهید.

 

 

لوگو لویی ویتون

 

لوگو لویی  ویتون

قطعا لوگو لویی ویتون را هم بر روی محصولات اصل و جذاب این برند و هم بر روی محصولات فیک و تقلبی که از آن ساخته شده است، دیده اید. این محصولات با یدک کشیدن این برند به شکلی متفاوت و جذاب می شوند که عدم توجه به آن ها کاری غیر ممکن است.

اگر به این لوگو دقت کرده باشید، از دو حرف بزرگ L, V تشکیل شده است. این دو حرف می توانند حروف ابتدایی دو کلمه لویی ویتون باشند. لویی ویتون هم نام این برند است و هم نام موسس این شرکت بوده است.

شکل و رنگ اصلی

برند اصلی لویی ویتون از نوع مونوگرام می باشد که دو حرف ال و وی را با هم به شکل هنرمندانه و ماهرانه ای ترکیب کرده اند. ترکیب کردن این دو برند می تواند هم به خوبی و به صورت شفافی این نماد را نشان دهد و هم می تواند به شکلی به نظر برسد که حرفه ای و کارآمد باشد.

رنگ این لوگو نیز به شکل طلایی بسیار جذابی است. اما در بک گراند و پس زمینه این برند اگر مشاهده کرده باشید از الگوهای چهار برگ، الماس و لویی ویتون در کنار هم نیز استفاده می شود که جذابیت زیادی را به این برند می بخشد.

تغییرات و ماهیت برند

این برند در عین حال که جذابیت بسیار زیادی دارد و همچنین در نهایت سادگی نیز طراحی شده است، بسیار جسورانه می باشد و اعتماد به نفس را به مشتریانش منتقل می سازد. به دلیل ویژگی های اصلی این برند نیز می توانید ببینید که افراد زیادی علاقه مند به استفاده از آن هستند.

این لوگو برای اولین بار در اواسط قرن نوزدهم طراحی شد و از آن روز تاکنون تغییر نداشته است. تنها تغییراتی که در این خصوص وجود داشتند، افزودن شدن چند نماد برگ، گل و الماس به پس زمینه بودند. البته برای چندین سال نام کامل لویی ویتون از زیر لوگو جذف شد و تنها چیز باقی مانده همان لوگو مونوگرام بود که ترکیب شده از دو حرف ال وی به نظر می رسید.

 

پالت رنگی که در لوگو لویی ویتون استفاده می شود نیز جذابیت های بسیار زیادی دارد. رنگ طلایی و بژی که برای این لوگو انتخاب شده است، باعث می شود تا بتوانید از آن بر روی انواع کیف و کفش ها، محصولات و اکسسوری های مختلف استفاده کنید و نگران دیده نشدن آن ها نیز نباشید. از سوی دیگر نیز می دانید که رنگ ها می توانند احساسات خاصی را به مشتریان منتقل کنند. به طور مثال از چندین سال پیش رنگ طلایی رنگ لوکس و تجملاتی به نظر می رسیده است. به همین دلیل با انتخاب این رنگ و نماد متوجه می شوید که کالاهای این شرکت کاملا لوکس، ارزشمند و دارای کیفیت های بالایی هستند.

البته این لوگو را در رنگ های دیگری همچون سیاه و سفید، قهوه ای، نارنجی و یا حتی چند رنگ نیز می بینیم. این موضوع سبب می شود تا بتوانند این برند را بر روی تمامی محصولات با تمامی رنگ ها به خوبی نشان دهند.

 

لوگو لویی ویتون

 

مشکلات لوگوهای تقلبی

وجود لوگوهای تقلبی بر روی محصولات تقلبی همواره یکی از بزرگ ترین مشکلاتی است که افراد مختلف در سرتاسر دنیا با آن روبرو هستند. این مسئله سبب می شود تا هم اعتبار شرکت و هم وضعیتی که یک برند به سختی برای خودش فراهم کرده است، با پیدا شدن محصولات جعلی با مشکل روبرو شود.

بر طبق بررسی ها و نظرسنجی هایی که انجام شده است، در حال حاضر 20 درصد از محصولاتی که در اتحادیه اروپا به فروش می رسند، محصولات تقلبی و فیک لویی ویتون می باشند. برای حل کردن این مشکل، این شرکت اقدام به استخدام 60 نفر نیرو کرده است تا بتوانند محصولات جعلی را تشخیص داده و این مقدار از جعل و کپی برداری را به صفر برسانند.

 

 

لویی ویتون

 

 

کلام پایانی

همان طور که متوجه شدید برند لویی ویتون یکی از جذاب ترین و خاص ترین برندهایی است که این روزها در دنیای مد و فشن دیده می شود. این برند به دلیل جذابیت ها و همچنین تاریخچه ای در پس خود دارد، می تواند گزینه بسیار مناسبی به نظر برسد. از سوی دیگر نیز باید بدانید که اگر دوست دارید تا طرح لوگوی این برند را سرلوحه طراحی لوگو خودتان قرار دهید، تنها کاری که لازم است انجام دهید، خواندن دقیق این مقاله، پیدا کردن یک طراح مناسب و حرفه ای و همچنین تعیین دقیق خواسته های خودتان است.


سوالات متداول

یکی از مهم ترین نکاتی که وجود دارد آن است که این برند نمایانگر نام موسس این شرکت بوده و جسارت، زیبایی و ظرافت را در کنار یکدیگر نشان می دهد. گلی که در کنار این نماد وجود دارد نیز نشان دهنده حفاظت و زیبایی در کنار هم می باشد.
امروزه برند لویی ویتون در لباس ها صرفا یک برند خاص را نشان نمی دهد، بلکه این لوگو نشان می دهد که لباس مورد نظر از نظر قیمتی بسیار گران است، دارای ویژگی ها و ظرافت های خاصی است و همچنین می تواند نماد تجملات نیز باشد.
محصولات لویی ویتون به شکلی طراحی شده اند که دارای قیمت های مختلفی باشند. از طریق روش های مختلف فروشگاه زنجیره ای، بوتیک های مستقل و همچنین وب سایت و فروش آنلاین، این محصولات به فروش می رسند.
ممکن است دوست داشته باشید
پست های مرتبط
1 نظر درمورد این مقاله ثبت شده است
  • Ignignlef

    17 دی 1402

    4 July August 2011 256 61 <a href=https://bcialis.mom>overnight cialis delivery</a> Spiegel DA, Dexter F, Warner DS, et al Central nervous system toxicity of local anesthetic mixtures in the rat, Anesth Analg 75 922 928, 1992

نظر خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظر شما *