رنگ سال 2023 | قرمز پرشین یا ویوا مگنتو

  • تاریخ انتشار

    21 تیر ، 1402

  • دسته بندی طراحی لوگو

رنگ سال 2023 قرمز پرشین است. این مدل از قرمز بسیار جذاب بوده و ردپایی از رنگ خاک سرخ خلیج فارس در آن دیده می شود. در شرکت های مربوط به مد و زیبایی این مدل از رنگ با نام ویوا مگنتو ثبت شده است. برای آن که رنگ سال را بهتر بشناسید، در ادامه سعی کرده ایم تا نکات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم تا شما نیز با این مسئله آشنایی بیشتری پیدا کنید.

 

آی دیزاین یک شرکت معتبر مشاوره برندینگ و همینطور طراحی لوگو است. برای سفارش طراحی لوگو به لینک مراجعهه کنید.

 

رنگ سال 2023 چیست؟

پیش از آغاز هر سال جدید یک رنگ به عنوان رنگ سال انتخاب می شود. این موضوع بر روی آرایش های ترند، لباس هایی که افراد انتخاب می کنند و... می تواند اثر زیادی داشته باشد.  رنگ سال 2023 نیز همچون سال های پیشین توسط موسسه پنتون انتخاب شده است. این موسسه 40 سال است که همه ساله این کار را برای جذابیت بخشی به دنیای مد و استایل ها انجام می دهد. به همین خاطر نیز نظرات بسیار معتبری دارد و افراد مختلفی تلاش می کنند تا از نظرات این موسسه باخبر شده و از رنگ هایی که انتخاب می کند، در طراحی های خود استفاده کنند.

 

رنگ سال 2023 پنتون

همان طور که می دانید، موسسات مختلف و بی شماری در زمینه های مد و زیبایی در حال فعالیت هستند. یه همین خاطر نیز بهتر است درزمان انتخاب کردن یک موسسه برای انتخاب رنگ سال حتما این نکته را در نظر داشته باشید. موسسه زیبایی شناسی پنتون یکی از معتبرترین موسساتی است که در دنیا وجود دارد. این موسسه 40 سال است که به صورت مداوم رنگ سال را انتخاب می کند. در سال 2023 نیز به عنوان رنگ سال رنگ ویوا مگنتو را انتخاب کرد که زیبایی خیره کننده ای نیز دارد.

این رنگ که توسط بررسی های این موسسه انتخاب شده است، می تواند جذابیت های زیادی را به استایل و حوزه مد ببخشد. در صورتی که شما نیز دوست داشته باشید، می توانید از این رنگ در لباس ها، رنگ سایه و آرایش خودتان استفاده کنید.

 

رنگ سال 2023

 

چرا شرکت پنتون رنگ سال انتخاب میکند؟

چه دلایلی در پس این موضوع وجود دارد که پنتون رنگ سال را انتخاب می کند؟ موسسه Pantone هر ساله رنگ سال را انتخاب می کند که به عنوان یک رویداد بین‌المللی در حوزه رنگ و طراحی شناخته می شود. انتخاب رنگ سال توسط Pantone تاثیر و اهمیت زیادی در صنایع مختلف دارد. از طراحی لباس و مد گرفته تا طراحی داخلی و گرافیک را می توانیم تحت تاثیر این رنگ ها داشته باشیم. اما دلایلی که موسسه Pantone رنگ سال را انتخاب می‌کند، شامل موارد زیر می شود.

رهبری در صنعت رنگ

Pantone به عنوان یکی از رهبران صنعت رنگ شناخته می ‌شود و انتخاب رنگ سال توسط این موسسه مورد توجه قرار می‌ گیرد. این انتخاب به عنوان یک الگو و راهنمایی در زمینه استفاده از رنگ برای طراحان و صنایع مرتبط مفید است.

روند پیش‌بینی رنگ

پنتون تحلیل‌ های گسترده‌ ای را بر روی روند رنگ‌ ها، طرح ‌ها و عوامل مرتبط با آن ها انجام می‌ دهد. با بررسی این روندها، آن ها رنگی را که در سال آینده بیشترین تأثیر را خواهد داشت، انتخاب می کنند.

تاثیر در صنایع مختلف

انتخاب رنگ سال توسط Pantone بر روی صنایع مختلف تاثیر گذار است و بسیاری از طراحان و تولید کنندگان از این انتخاب برای الهام گرفتن و ایجاد ترند‌ها و طرح‌ های جدید استفاده می کنند.

ارتباط با مصرف ‌کنندگان

رنگ سال Pantone به عنوان یک نماد و ترند در دنیای مد و طراحی شناخته می ‌شود. این انتخاب تاثیر قابل توجهی در ذهنیت و انتخاب مصرف ‌کنندگان دارد و ممکن است در تصمیمات خرید و انتخاب رنگ‌ ها تأثیرگذار باشد.

از طرفی، انتخاب رنگ سال توسط Pantone بیشتر به عنوان یک رویداد بازاریابی و تبلیغاتی نیز در نظر گرفته می‌ شود که برند Pantone را به عنوان نمادی از رهبری در صنعت رنگ تقویت می ‌کند و آگاهی عمومی را به سمت رنگ و طراحی هدایت می کند.

 

معنی رنگ سال چیست؟

معنای رنگ سال موسسه پنتون به صورت عمومی، نمایانگر تاثیر رنگ بر جوامع و فرهنگ است. انتخاب رنگ سال توسط Pantone با هدف نشان دادن جوانبی از جهانیت، احساسات، محیط زیست و جریان ‌های فرهنگی در طراحی و صنایع مرتبط است.

معمولاً رنگ سال توسط Pantone براساس تحلیل‌ های گسترده و بررسی روند رنگ ‌ها، طرح‌ ها و عوامل مرتبط با آن ها انتخاب می ‌شود. انتخاب رنگ سال با توجه به عوامل مختلفی مانند مد، طراحی داخلی، فرهنگ و محیط زیست انجام می‌ شود. همچنین، تاثیر و الهام‌ بخشی رنگ بر جوامع و فرهنگ را نیز در نظر می ‌گیرد.

بنابراین، معنای رنگ سال پنتون بیشتر به عنوان یک نماد و نمایشگری از جوانبی از جهانیت، احساسات و محیط زیست در طراحی و فرهنگ استفاده می‌ شود. این انتخاب رنگ بر تصمیمات طراحی، تولید و مصرف در صنایع مختلف تأثیر می ‌گذارد و همچنین به عنوان یک راهنما و منبع الهام ‌بخش برای طراحان و خلق طرح‌ های جدید استفاده می‌ شود.

 

رنگ سال 2023

 

کلام پایانی

تا اینجا متوجه شدیم که رنگ سال 2023 به نوعی قرمز پرشین است و توسط موسسه پنتون انتخاب شده است. این موسسه هر سال یک رنگ را انتخاب می کند تا بتواند دنیای مد و استایل را به خوبی رهبری کند. انتخاب کردن رنگ ها نیز همواره بر اساس یک سری از تخصص ها انجام می شود. به همین دلیل نیز بهتر است بدانید که انتخاب کردن این رنگ ها صرفا عادی نیست و اهمیت زیادی دارد.

 

ممکن است دوست داشته باشید
پست های مرتبط
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید
نظر خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظر شما *