لوگو ترکیبی

  • تاریخ انتشار

    20 اسفند ، 1401

  • دسته بندی طراحی لوگو

پیش از این در مورد لوگو ها و طراحی انواع لوگو صحبت کرده ایم . در بخش مقالات سایت آی دیزاین میتوانید به تمامی این مقالات دسترسی داشته باشید. شناخت انواع لوگو به شما کمک میکند تا مناسب ترین لوگو را برای برند خود انتخاب کنید. همچنین این شناخت برای تعامل با طراح لوگو ضروری است. ساخت آرم برای یک برند یکی از ضروریات است. در این مقاله بحث لوگوی ترکیبی را خواهیم داشت. لوگوی ترکیبی چیست و چه نوع لوگویی است، قیمت طراحی لوگوی ترکیبی و همینطور ویژگی هایی که یک لوگوی ترکیبی باید داشته باشد خواهیم پرداخت.

شما میتوانید با خاطری آسوده، طراحی لوگوی خود را به تیم طراحی آی دیزاین بسپارید. طراحی لوگوی حرفه ای در تخصص تیم ماست.

 

لوگو ترکیبی چیست ؟

لوگوی ترکیبی، ترکیبی از یک تصویر ( یا نماد) و در کنار یک نوشته است. لوگو  ترکیبی تصویر برندی را که می خواهید برای شرکت یا سازمان خود ایجاد کنید، منتقل می کند. متن مختصر می تواند یک نماد یا نماد را تکمیل کند و وضوح بیشتری را در مورد آنچه شرکت شما در مورد آن انجام می دهد ارائه دهد. علائم ترکیبی یکپارچه و مستقل وجود دارد. به این معنا که نماد/آیکون و متن را می توان با هم، کنار هم، یا با یکی در بالای دیگری ادغام کرد.

 

لوگو ترکیبی

 

چرا باید از لوگو ترکیبی استفاده کنیم ؟

لوگوهای ترکیبی معمولا حاوی یک گرافیک به یاد ماندنی و خیره کننده هستند که داستان شخصیت شما، کاری که انجام می دهید و همه اینها را در ارتباط با نام تجاری شما برای تفسیر و شناسایی آسان بیان می کند.

یک لوگو ترکیبی یک انتخاب عالی برای یک شرکت نوپا یا کسب و کار کوچک است تا برند را به رسمیت بشناسد، زیرا یک لوگو ترکیبی هم از نظر بصری قوی و هم توضیح دهنده است.

شما همچنین میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برند که به طراحی لوگو مربوط می شود مقاله مشاوره برندینگ را مطالعه کنید.

نمونه لوگو ترکیبی

 

چه چیزی یک لوگوی ترکیبی خوب را نشان می دهد ؟

علامت ترکیبی نماد و متنی است که با هم استفاده می شود. آنها اغلب استفاده می شوند، زیرا آنها مزایای نماد و متن را ترکیب می کنند.

 

  • انتخاب نوع درست را تعیین کنید. وضوح و سادگی ضروری است.
  • شکل شایسته اشکال شدید، مانند عمودی طولانی یا افقی گسترده، ممکن است باعث تضاد بصری شود.
  • مناسب بودن. طراحی کلی یک لوگو باید مستقیماً به کسب و کار یا سازمان مربوطه مربوط باشد.
  • وضوح. تک تک عناصر در طراحی باید با یکدیگر هماهنگ باشند، مانند تن ها، خطوط، کلمات و رنگ ها.
  • تازگی و اصالت. از خلاقیت خود استفاده کنید تا از تضاد بصری و طراحی های آماتوری که ارزش لوگوی کل ترکیب را کاهش می دهد اجتناب کنید.

 

لوگوی ترکیبی

نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید
نظر خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظر شما *