طراحی وبسایت کسب و کار خود رو به ما بسپارید

  • تاریخ انتشار

    05 شهریور ، 1401

  • دسته بندی طراحی وب سایت

این اقدام به خصوص برای استارتاپ‌هایی که به تازگی کار خود را شروع کرده و نیاز به شناخته شدن دارند، یک سکوی پرتاب است. با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد طراحی سایت بدانیم.

اهمیت ساخت یک وبسایت حرفه‌ای

با توجه به اهمیت حضور در فضای آنلاین، ساخت وب سایت یک روش اقتصادی برای بازاریابی و برندینگ است. چون هم مشتری به صورت شبانه روزی به آن دسترسی دارد، هم با استفاده از ابزار مناسب می‎توان میزان بازدید، فروش و همه عوامل را مشاهده و بررسی کرد.

امروزه یک وب سایت حرفه‎ای، با استفاده از روش‌های مختلف استاتیک یا داینامیک ساخته می‎شود. از طراحی وبسایت با وردپرس گرفته تا استفاده از کدنویسی مانند طراحی با پایتون. این موارد به نوع کسب و کار و بودجه کارفرما بستگی دارد.

ما در استودیو آی دیزاین، اهداف شما و نیاز مشتری را در نظر گرفته و بر اساس آن، سایت مناسب را طراحی می‏کنیم. در نهایت یک سایت خلاقانه ولی با سلیقه و نظر شما ساخته خواهد شد. فقط کافیست با سفارش طراحی وبسایت از خدمات کامل و متنوع آی دیزان بهره مند شده و برند خود را بیشتر به مشتریان بشناسانید.

خدمات طراحی سایت آی دیزاین

سرعت بالای سایت

در صورتی که زمان بارگذاری و لود شدن سایت طول بکشد، کاربر به سرعت سایت شما را ترک می‎کند. بنابراین در استودیو آی دیزاین تمام تلاش ما بر این است که سرعت سایت شما نسبت به رقبایتان بهتر باشد.

طراحی کاربرپسند در موبایل و تبلت

تیم ما سایت کسب و کار شما را جوری طراحی می‎کند که علاوه بر دسکتاپ، در موبایل و تبلت هم به درستی نمایش داده شود.

امنیت بالا

طراحی سایت در عین چشم نواز و اصولی بودن، باید ایمن و مطمئن باشدتا دیتاها هیچ وقت از دسترس خارج نشوند. بنابراین سایت در سرور خصوصی نگهداری شده و از پروتکل‌های امنیتی و داده‌های رمزنگاری شده استفاده می‌شود. 

سئوی خوب 

در آی دیزاین تلاش می‌شود ضمن استفاده از ابزار کامل سئو، تمام قوانین داخلی و استانداردهای خارجی رعایت شود تا هم جایگاه سایت در گوگل و هم سرعت آن بالا برود.

آموزش، پشتیبانی و ارائه امکانات کامل

نحوه استفاده و مدیریت سایت به شما آموزش داده شده و هم‌چنین به مشکلات و سوالات شما پس از طراحی سایت، پاسخ داده خواهد شد. همین طور به تمام امکانات لازم جهت توسعه و مدیریت وبسایت خود دسترسی خواهید داشت. 

قیمت طراحی وبسایت

قیمت طراحی یک سایت برای هر پروژه و کسب و کار متفاوت است و به امکانات و زمانی که برای آن در نظر گرفته شده، بستگی دارد. به عنوان مثال هزینه طراحی سایت وردپرس، یا قالب آماده، با ساخت آن از طریق کدنویسی متفاوت خواهد بود. پس از نیازسنجی و بررسی بیزینس و هم‎چنین دانش فنی مورد نیاز برای ساخت وب سایت، هزینه نهایی به کارفرما اعلام خواهد شد. شما می‎توانید درخواست مشاوره داده و کارشناسان آی دیزاین پس از بررسی کسب و کار و پارامترهای لازم، شما را به طور کامل راهنمایی خواهند کرد.

طراحی وبسایت فروشگاهی

از جمله سایت‎هایی که امروزه طرفداران زیادی دارد، سایت فروشگاهی است که برای فروش محصولات مورد نیاز است. طراحی سایت فروشگاهی کار سختی نیست و ما تمام ابزار و راهکارها را در اختیار شما قرار خواهیم داد. برخی طراحی وب را یک کار زمانبر، سخت و نیازمند یادگیری برنامه نویسی می‎دانند. اما شما می‌توانید طراحی وبسایت بدون کدنویسی را آموخته و وبسایت فروشگاهی را خودتان مدیریت کنید و محصولات را به آن اضافه کنید.

علاوه بر سایت فروشگاهی، آی دیزان در زمینه طراحی انواع وب از جمله طراحی سایت شرکتی نیز تجربه زیادی دارد که شما می‎توانید نمونه کارها را در سایت مشاهده کنید.

جمع بندی

فارغ از این که در چه شهری زندگی می‎کنید و چه نوع کسب و کاری دارید، سایت شما به نوعی ویترینی از کسب و کار شماست که به صورت شبانه روزی در حال فعالیت است. بنابراین آگاهی از نحوه توسعه و مدیریت آن، تاثیر زیادی در فروش شما خواهد داشت. شرکت آی دیزاین علاوه بر طراحی وبسایت، طراحی لوگو و مشاوره بازاریابی و برندینگ نیز برای کسب و کارها انجام می‎دهد. با همکاری آی دیزاین، شما یک سایت حرفه‎ای مطابق با سلیقه خودتان خواهید داشت. پس همین الان "ثبت درخواست" یا "دریافت مشاوره" را کلیک کنید.

ممکن است دوست داشته باشید
پست های مرتبط
1 نظر درمورد این مقاله ثبت شده است
  • ملیکا

    10 آبان 1401

    صراحت فرمایشات ای دیزاین برای اینجانب اثبات شده است . با تشکر از گروه فعال ای دیزاین.

نظر خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظر شما *