طراحی لوگو پاکسازی پوست + نمونه کار

  • تاریخ انتشار

    15 فروردین ، 1402

  • دسته بندی طراحی لوگو

طراحی لوگو برای اغلب مشاغل و کسب و کار امری بسیار ضروری می باشد. زیرا یک لوگو خوب نشان دهنده هویت شغل شما خواهد بود. یکی از کسب و کارهایی که امروزه تقاضای زیادی برای طراحی لوگو دارد، کلینیک های پاکسازی پوست هستند. از این رو در این مطلب می خواهیم شما را با اصول طراحی لوگو پاکسازی پوست و هر آنچه که باید در مورد آن بدانید آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

شما میتوانید برای مشاوره رایگان در زمینه طرحی لوگو و برندینگ با شماره های 09141478670 و 04433371731 تماس بگیرید.

 

اسکین کیر

 

اصول طراحی لوگو پاکسازی پوست

همانطور که می دانید پاکسازی پوست این روزها به یکی از پرتقاضاترین مشاغل تبدیل شده است. زیرا تمام پزشکان و متخصصان پوست افراد را به مراقبت و پاکسازی پوست از آلودگی ها توصیه می کنند. از این رو بهتر است کلینیک های زیبایی و پاکسازی پوست از همان ابتدای کار برند سازی کرده و از لوگوهای تاثیرگذار جهت جذب مشتریان بیشتر استفاده کنند. برای طراحی لوگو پاکسازی پوست مانند هر شغل دیگری باید اصول استانداردی مانند رنگ مناسب، نوع لوگو، حفظ سادگی و... رعایت شود تا تاثیر گذاری لازم را داشته باشد. یعنی باید به گونه ای طراحی شود که در همان نگاه اول اعتماد مشتریان را جلب کند و احساسات مثبتی در آن ها ایجاد کند تا بتوانند کار پاکسازی پوست خود را به شما بسپارند.

بنابراین توصیه می کنیم از اهمیت طراحی لوگو پاکسازی پوست غافل نشوید. زیرا یک لوگو خوب می تواند در جلب اعتماد و توجه مشتریان هدف تاثیر بسیار زیادی بگذارد. چون به طور غیر مستقیم و با زبان مصور با مخاطبان ارتباط برقرار می کند و در صورت رعایت اصول استاندارد، آن ها را به استفاده از خدمات مرکز مربوطه ترغیب می کند. بنابراین شما می‌ توانید از یک لوگوی استاندارد به عنوان ابزاری قدرتمند برای برندسازی، رشد و رونق کسب و کار خودتان استفاده کنید.

 

لوگو پاکسازی پوست

 

رنگ هایی که باید استفاده شود

یکی از مهمترین نکاتی که در هنگام طراحی لوگو باید به آن توجه شود انتخاب رنگ مناسب است. در صورتی که در یک لوگو از ترکیب رنگی مناسبی با کسب و کار استفاده شود، تاثیر گذاری آن به مراتب بیشتر خواهد بود. به همین دلیل بهتر است در هنگام طراحی لوگو پاکسازی پوست روانشناسی رنگ ها در برندینگ را مورد توجه قرار دهید. زیرا رنگ ها یکی از مهمترین ابزاری هستند که عواطف و احساسات خاصی را به مخاطب منتقل می کنند. بنابراین باید از رنگ های استفاده کنید که اعتماد مشتریان را جلب کرده و آن ها را با شما همراه سازد. اما سوالی که پیش می آید این است که مناسب ترین رنگ برای طراحی لوگو اسکین کر چیست؟

در طراحی لوگو اسکین کر از رنگ هایی استفاده می شود که حس لطافت، زیبایی و درخشندگی به مخاطب انتقال دهد. برای این منظور نیز بهترین رنگ ها، رنگ های سفید، صورتی، آبی، سبز و بنفش هستند. توصیه می ‌کنیم که برای پس زمینه این لوگو ها نیز از رنگ سفید استفاده شود تا تاثیر گذاری و جذابیت لوگو را چندین برابر کند.

ممکن است شما نیز در اغلب کلینیک ها دیده باشید که از لوگوهای طلایی با پس زمینه سیاه استفاده می شود. درست است که از نظر زیبایی و جذابیت این نوع لوگوها بسیار خوب هستند اما قدرت تاثیرگذاری مثبت آن ها نسبت به لوگوهای رنگی کمتر می باشد. به همین دلیل اغلب کلینیک های پوستی خواهان لوگوهای رنگی هستند. بیایید باهم یکی از معروف ترین لوگوهای فعال در زمینه تولید محصولات بهداشتی برای پاکسازی پوست را بررسی کنیم.

نیوا یکی از برندهای شناخته شده جهانی می باشد که در زمینه تولید محصولات پاکسازی فعالیت می کند. ترکیب رنگی به کار رفته در لوگوی این برند آبی و سفید است. همانطور که می دانید رنگ آبی نماد اعتماد، تخصص و نزدیکی می باشد. با استفاده از ترکیب رنگ آبی و سفید در کنار نیز هم مفهوم پوستی نرم و زیبا را به مخاطب منتقل می کند.

 

رنگ هایلوگو پاکسازی پوست

 

طراحی لوگو اسکین کیر

در بخش قبلی در مورد ضرورت طراحی لوگو پاکسازی پوست یا همان اسکین کر با شما صحبت کردیم و به صورت مختصر چند مورد از اصول لازم برای طراحی آن را به شما معرفی کردیم. اما در این بخش می خواهیم شما را با برخی از نکات مهم که در طراحی لوگو اسکین کر باید رعایت شود آشنا کنیم. تا در هنگام طراحی لوگو برای هر کلینیک و برندی ابتدا این نکات را بررسی کنید.

  1. انتخاب سبک طراحی لوگو

برای طراحی لوگو پاکسازی پوست به طور کلی سه نوع سبک و یا سه روش اصلی لوگو تصویری، لوگو تایپ و لوگو ترکیبی وجود دارد. همانطور که از نام این سبک ها مشخص است:

  1. در لوگو تصویری از تصاویر و نمادهای مرتبط با حرفه ی پاکسازی پوست استفاده می شود. استفاده از تصاویر گرافیکی چهره زن به همراه گل و گیاه یا قطره آب از رایج ترین نمادها در این زمینه هستند.
  2. در لوگو تایپ نیز تنها از نام کلینیک پاکسازی پوست جهت طراحی لوگو استفاده می شود. بنابراین انتخاب انتخاب فونت و رنگ در این روش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است تا بتواند تنها با استفاده از نام برند در ذهن مخاطبان ثبت شود. بنابراین در این سبک لوگو باید از فونت هایی ساده، زیبا، خوانا و تاثیرگذار استفاده کنید.
  3. در لوگو ترکیبی نیز از دو روش لوگو تصویری و لوگو تایپ به صورت همزمان استفاده می شود و رایج ترین و بهترین روش برای طراحی لوگو است.

انتخاب لگو پاکسازی پوست

  1. تحلیل لوگو سایر رقبا

یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که در هنگام طراحی لوگو پاکسازی پوست باید مورد توجه قرار دهید تحلیل لوگو رقبای موفق و سرشناس است تا بتوانید از این لوگوها الهام گرفته و از نقاط قوت آن ها استفاده کنید. توجه داشته باشید که این کار به معنای تقلید از لوگوی رقبا نیست بلکه تنها برای بررسی نقاط قوت این لوگوها می باشد.

  1. انتخاب رنگ مناسب

به جرات می توان گفت این مورد مهم ترین نکته ای است که باید در هنگام طراحی لوگو اسکین کر باید به آن توجه کنید که در بخش های قبلی به طور مفصل به آن پرداختیم.

  1. استفاده از تصاویر سه بعدی

این روزها اغلب طراحان لوگو برای افزایش جذابیت و تاثیرگذاری لوگو از تصاویر سه بعدی استفاده می کنند. باتوجه به اینکه انجام این کار لوگوی شما را زیباتر، قدرتمند تر و حرفه ای تر نشان می دهد، بهتر است از آن استفاده کنید.

 

نمونه طراحی لوگو پاکسازی پوست

پس از اینکه با ضرورت های طراحی لوگو برای کلینیک های پوستی و اصول طراحی آن آشنا شدید در ادامه می خواهیم به شما برخی از نمونه های طراحی لوگو پاکسازی پوست توسط تیم خود را به شما معرفی کنیم.

 

نمونه طراحی لوگو پاکسازی پوست

لوگو پاکسازی پوست

 

 

جمع بندی

با توجه به مطالب گفته شده در می یابیم از آنجایی که طیف گسترده ‌ای از مخاطبان کلینیک های مراقبت و پاکسازی پوست خانم ها هستند باید برای طراحی لوگو این مراکز از نمادهای بصری ویژه ای استفاده شود تا بتواند تاثیرگذاری لازم را داشته باشد. تیم ما دارای افراد متخصص و سال ها تجربه در زمینه طراحی لوگو پاکسازی پوست می باشد. اگر شما نیز قصد طراحی لوگو برای کسب و کار خود را دارید، می ‌توانید این کار را با خیالی آسوده به ما بسپارید تا یک لوگو حرفه ای با رعایت تمام اصول طراحی داشته باشید. آی دیزاین بهترین شرکت طراحی لوگو و همینطور مشاور برندینگ است که مجموعه متخصصان در این استودیو خلاقیت دور هم جمع شده اند تا برند شما را به بهترین شکل تعالی ببخشند.

ممکن است دوست داشته باشید
پست های مرتبط
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید
نظر خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظر شما *