طراحی لوگو مزون لباس زنانه

  • تاریخ انتشار

    05 اردیبهشت ، 1402

  • دسته بندی طراحی لوگو


لوگو مزون لباس به چه شکلی باید باشد تا بتوانید به راحتی از آن برای جذب مخاطب و مشتریان استفاده کنید؟ مسلما طراحی کردن لوگوهای مربوط به مزون های لباس زنانه و لباس عروس نیاز به ظرافت و دقت زیادی دارد. در ادامه سعی شده است تا تمامی نکات مربوط به این موضوع را بررسی کنیم و به تمامی سوالات شما در این زمینه پاسخ دهیم. با وبسایت شرکت طراحی لوگوی آیدیزاین همراه شوید. طراحی لوگو حرفه ای توسط متخصصان طراح انجام میشود. شما با خیال آسوده طراحی لگو خود را به ما بسپارید.

 

لگو مزون لباس


اهمیت طراحی لوگو مزون عروس


چرا طراحی کردن لوگو برای مزون لباس می تواند اهمیت داشته باشد؟ زمانی که به این موضوع توجه کنید و دقت بیشتری را در خصوص آن به خرج دهید، می توانید متوجه شوید که طراحی کردن لوگو مزون لباس می تواند اهمیت بالایی داشته باشد. مسلما در این مدل از طراحی ها نکات و ویژگی های مثبتی وجود دارد که نباید آن ها را نادیده بگیرید. 

 

طراحی لوگو مزون عروس

 

 

اشاعه نام مزون


اولین نکته آن است که با استفاده از طراحی مزون لباس می تواند نام مزون را گسترش دهید. این کار سبب می شود تا محصولات شما در بازار با برند خودتان شناخته شوند. در صورتی که کیفیت بالایی را در این پروسه در نظر بگیرید نیز می توانید مشتریان خودتان را بسیار بیشتر از قبل کنید. 
همین روند می تواند تبلیغات بسیار گسترده ای را برای شما داشته باشد. در واقع صرفا با استفاده از بج سینه و همچنین یک لوگو که معرف شما می باشد، می توانید با کمترین تبلیغات و هزینه در این خصوص، برند و محصولات خودتان را در بازار معرفی نمایید. 


جلوگیری از کپی کاری


طراحی کردن لباس کاری است که نیاز به خلاقیت بالایی دارد. اگر در این زمینه خلاقیت نداشته باشید، نمی توانید به شکل مناسبی کار خودتان را پیش ببرید. از سوی دیگر نیز باید این نکته را بدانید که احتمال کپی کردن کارهای شما بسیار زیاد است. زمانی که از لوگو و برند خودتان در این خصوص استفاده کنید، متوجه می شوید که میزان کپی کاری ها و دزدی های ایده ای از شما بسیار کمتر خواهد شد. به همین دلیل در عرصه رقابت های مد و فشن نیز می توانید هرچه بهتر و جدی تر عمل کنید.

 

لوگو مزون لباس عروس

 
نحوه طراحی لوگو مزون لباس زنانه


اما برای طراحی لوگو مزون لباس زنانه چه اقدامات و گام هایی را باید پشت سر بگذارید تا بتوانید در نهایت یک لوگو جذاب و مناسب را داشته باشید؟ اگر این موارد را در نظر داشته باشید، می توانید لوگو مناسبی را داشته باشید. 


• استفاده از نمادهای جذاب


زمانی که صحبت از خیاطی و دوخت و دوز می شود، لازم است تا حتما نمادهای مربوط به این موضوع را نیز در نظر بگیرید. نمادهای مربوط به مزون و طراحی لباس غالبا شامل قیچی، نخ و سوزن، پارچه و... می شوند. استفاده از هر کدام از آن ها می تواند گزینه بسیار مناسب و مهمی برای طراحی کردن لوگو باشد. 

 

لوگو فروشگاه لباس


• پالت رنگی جذاب


قرار است لوگویی را طراحی کنید که یک پالت رنگی جذاب داشته باشد. برای آن که جذابیت لوگو بیشتر شود، نیازی نیست تا حتما از چندین رنگ در آن استفاده کنید. زمانی که رنگ های متعدد را در کنار هم به کار ببرید، جذابیت لوگو به شدت کاهش پیدا می کند. در حقیقت تنها کاری که لازم است انجام دهید، آن است که صرفا پالت رنگی را به دقت انتخاب کرده و صرفا یک یا دو رنگ را در آن داشته باشید.

 
• نوع لوگو


انتخاب کردن نوع لوگو نیز بسیار اهمیت دارد. لوگو مزون لباس باید به شکلی باشد که چه بر روی تابلو و چه بر روی کارت ویزیت، لباس ها و پارچه ها و... هم شفافیت و ظاهر مناسبی داشته باشد و هم آن که به شکل مناسبی خوب به نظر برسد. به همین دلیل در زمانی که می خواهید لوگو را طراحی کنید، به این موضوع نیز توجه کنید که نوع لوگو از چه مدلی باشد.
لوگوهای مختلف می توانند شامل لوگو سه بعدی، مونولوگو، لوگوتایپ، لوگوهای تصویری و لوگوهای ترکیبی باشند. بیشترین درخواستی که برای طراحی لوگو مزون لباس زنانه از طراحان می شود، لوگوهای ترکیبی است. قاعدتا این موارد می توانند بیشتر مخاطبان و مشتریان را تحت تاثیر قرار دهند. 


• توجه به سادگی


مورد بعدی که باید حتما در نظر داشته باشید، توجه کردن به سادگی است که لوگو مورد نظر شما دارد. لوگو مورد نظر باید هم دارای پیچیدگی و هم دارای سادگی باشد. اگر لوگو و آرمی که طراحی کرده اید، پیچیدگی زیادی داشته باشد، برای مخاطبان غیر قابل فهم می شود و همین موضوع نیز سبب می شود تا مخاطب خسته شود و علاقه ای به دیدن بیشتر لوگو نشان ندهد.
از سوی دیگر نیز اگر لوگو دارای پیچیدگی بیش از حد باشد، مخاطب نمی تواند متوجه شود که لوگو دقیقا از چه آرم و نماد و چه اسمی تشکیل شده است. فراموش نکنید که شما یک لوگو را به این دلیل طراحی می کنید که نام خودتان را در ذهن مخاطب و ضمیر ناخودآگاه او ثبت کنید. اگر لوگو بیش از حد پیچیده و یا بیش از حد ساده باشد، نمی توانید این موضوع را حل و فصل کنید و قطعا در این زمینه نیز دچار مشکل خواهید شد. 


• به روز بودن


لوگو شما باید کاملا به روز و متناسب با پیشرفت هایی باشد که در عرصه کاری شما رخ داده است. در صورتی که این موارد و پیشرفت ها را در نظر نگیرید، متوجه می شوید که لوگو آن طور که باید و شاید نتوانسته است تاثیر بگذارد. به همین دلیل نیز شما هم هیچ پیشرفتی در زمینه کاری خود نکرده اید.

 

لوگو برای مزون خیاطی

 

لوگو مزون خیاطی میتواند ترکیبی از سوزن و چرخ خیاطی باشد که به مخاطب نشان دهد این مزون یک مزون خیاطی است و کارها دستی ساخته میشوند و با فروشگاه لباس متفاوت است. در قسمت پایین دو لوگو برای مزون خیاطی گذاشته شده است. میتوانید از این لوگو ها استفاده کنید.

 

لوگو مزون خیاطی

 

کلام پایانی


برای طراحی لوگو مزون لباس باید حتما به مواردی که مطرح شد توجه کنید. زمانی که این نکات را در نظر بگیرید، طراحی کردن لوگو برایتان ساده تر می شود. از سوی دیگر نیز نباید این نکته را فراموش کنید که طراحی لوگو نیازمند دقت و مهارت بسیار بالایی است. هر قدر میزان دقت شما در این زمینه بیشتر باشد، نتیجه ای که در نهایت می گیرید نیز بالاتر خواهد رفت. بنابراین سعی کنید تا حتما کار طراحی را به کسی بسپارید که از بابت مهارت و تجربه او کاملا اطمینان خاطر دارید.

 

لوگو برای مزون خیاطی

 

سوالات متداول


1. استفاده از نمادهای خیاطی در طراحی لوگو لباس جایز است؟

این کار نه تنها جایز است، بلکه حتی لازم نیز می باشد. 


2. در طراحی لوگو لباس چند رنگ می تواند مناسب باشد؟

معمولا در این مدل از لوگوها بهتر است از بین 1 تا 3 رنگ را داشته باشید و بیشتر از این نیز لوگو را رنگارنگ نکنید. 


3. چه نوع لوگوهایی برای مزون لباس مناسب تر هستند؟

معمولا لوگوهای ترکیبی بهترین گزینه ها به حساب می آیند.

 

ممکن است دوست داشته باشید
پست های مرتبط
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید
نظر خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظر شما *