بهترین برنامه طراحی لوگو اندروید

  • تاریخ انتشار

    26 فروردین ، 1402

  • دسته بندی طراحی لوگو

بهترین برنامه طراحی لوگو اندروید کدام برنامه است؟ این سوال زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که قصد دارید خودتان طراحی لوگو را انجام دهید و با انبوهی از برنامه ها با ویژگی های مختلف روبرو خواهید شد. اگر قصد شما دقیقا همان چیزی است که گفتیم، این مقاله می تواند حسابی برای شما کاربرد داشته باشد و عملکرد شما در این زمینه را تا حد بسیار زیادی ارتقا بخشد. بنابراین با ما باشید تا بتوانیم بهترین برنامه طراحی لوگو اندروید را به شما معرفی کنیم و از آن در جهت داشتن یک لوگو خوب و مناسب استفاده کنید.

معرفی برنامه طراحی لوگو اندروید

در بخش معرفی بهترین برنامه طراحی لوگو اندروید می توانیم به چندین اپلیکیشن و برنامه اشاره کنیم که دارای ویژگی های خاصی هستند و هر کدام از آن ها نیز می توانند به راحتی کار شما را در زمان کوتاهی راه بیاندازند.

 

برنامه canva

اولین برنامه با نام کانوا شناخته می شود که به صورت اختصاصی برای افراد مبتدی طراحی شده است. با استفاده از فیلترهای عکس و انیمیشن ها، طرح ها و مولفه های بصری و... که در این برنامه وجود دارد، به راحتی می توانید لوگوی مورد نظر خودتان را طراحی کنید و آن را شخصی سازی نمایید.

یکی از ویژگی های جذابی که canva ارائه می کند، آن است که می توانید قالب ها و آیکون هایی که ساخته اید را در آن به اشتراک بگذارید. به همین دلیل نیز در حال حاضر بیش از 250 هزار آیکون در این برنامه وجود دارد که کاملا رایگان مورد استفاده افراد قرار می گیرد.

برنامه DIY Color Palette Logo Maker

برنامه بعدی با نام دای کالر شناخته می شود که در حقیقت یک پالت رنگی وسیع و بزرگ برای طراحی کردن لوگوها به حساب می آید. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید به راحتی لوگویی که طراحی کرده اید را وارد پالت های رنگی کنید و رنگ سفارشی را برای آن انتخاب کنید. اگر بتوانید رنگ مورد نظرتان را به صورت کاملا دقیق و هوشمندانه انتخاب کنید، متوجه خواهید شد که میزان تاثیر گذاری آن بر روی ذهن مخاطبانتان چقدر خواهد بود. به همین دلیل نیز استفاده از این اپلیکیشن را بسیار توصیه می کنیم. یکی دیگر از ویژگی های جذاب این برنامه نیز آن است که استفاده کردن از آن به هیچگونه هزینه ای نیاز ندارد و به راحتی می توانید به صورت رایگان از پالت های رنگی آن استفاده کنید.

 

 

نرم افزار طراحی لوگو فارسی اندروید

افرادی که دوست دارند تا از لوگوتایپ ها و به خصوص لوگوتایپ های فارسی برای کسب و کار و تجارت خودشان استفاده کنند، معمولا در پیدا کردن یک برنامه درست و اصولی که بتواند به آن ها در این زمینه کمک کند، کمی دچار مشکل هستند. پیدا کردن یک اپلیکیشن که در طراحی لوگو فارسی کامل و جامع باشد و فونت های مختلف فارسی را نیز به طور کامل در بر گیرد، کمی مشکل است. با این حال در اینجا به این موضوع می پردازیم تا شما نیز در این بابت کمتر دچار مشکل شوید و بتوانید کار طراحی لوگو خودتان را به شکل راحت تری انجام دهید.

·        نرم افزار design logo maker

این نرم افزار امروزه مورد استفاده افراد زیادی که در حوزه طراحی لوگو فارسی کار می کنند، قرار می گیرد. این نرم افزار محیط کاربری بسیار ساده ای دارد و می تواند به شما کمک کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن، به کار طراحی لوگو خود برسید. کنترل کردن و تغییر دادن فونت ها، نمادها و آیکون های مختلف در این برنامه کاملا ممکن است و به شما وسعت انتخاب بیشتری را می دهد. به دلیل آن که فونت های مختلف فارسی زیادی در این برنامه وجود دارد، می توانید هر نوع لوگو تایپ فارسی که دوست دارید را با استفاده کردن از این برنامه طراحی کنید.

نرم افزار DESIGN APP

مورد بعدی این نرم افزار است. طبقه بندی شدن آیکون ها، طرح ها، پالت های رنگی و... همگی از جمله مواردی است که کار را برای شما بسیار ساده تر می کند و می تواند به شما این امکان را بدهد که طراحی لوگو منحصر به فردی را داشته باشید. اگر به تازگی کار طراحی لوگو را شروع کرده اید بهتر است از این برنامه استفاده نکنید، زیرا این اپلیکیشن برای افراد حرفه ای طراحی شده است.

برنامه ساخت لوگو سه بعدی اندروید

لوگوهای سه بعدی امروزه از جمله مواردی هستند که کاربردهای بسیار زیادی پیدا کرده اند. این مدل از لوگوها معمولا برای چاپ بر روی بروشورها، تبلیغات مختلف، اطلاعیه ها، نامه های خبری و تبلیغات های سه بعدی، گزینه مناسبی هستند. یکی از بهترین برنامه هایی که در این خصوص نیز وجود دارد، برنامه 3D LOGO CREATOR است. این برنامه به صورت کاملا رایگان در اختیار شما بوده و می توانید از ویژگی های آن به شکل کامل بهره ببرید و لوگوهای سه بعدی خاصی را خلق کنید.

 

برنامه طراحی لوگو یا طراحی لوگو اختصاصی؟

تمامی برنامه هایی که در این مقاله به شما معرفی شدند، گزینه های خوبی برای آن هستند که لوگو خود را با آن ها طراحی کنید. استفاده کردن از این برنامه ها می تواند تا حد بسیار زیادی کار شما را راه بیاندازد و قطعا در این موضوع شکی نیست. اما باید چند نکته را حتما بدانید، شاید نظرتان در خصوص استفاده از این نرم افزارها و اپلیکیشن ها تغییر کند.

برنامه ها و اپلیکیشن هایی که برای طراحی کردن لوگو استفاده می شوند، می توانند تا حد زیادی الگوریتم ها، طیف های رنگی و نمادهای مشابه را داشته باشند. مسلما شما نیز تنها کاربری نیستید که از این برنامه ها استفاده می کند. همین موضوع سبب می شود تا لوگویی که برای کاربران این برنامه ها خلق شده است تا حد زیادی شبیه به هم باشد.

اگر کسب و کارتان اهمیت زیادی برای شما دارد، باید حتما بدانید که لوگوهایی که منحصر به فرد نیستند، نمی توانند بر روی ضمیر ناخودآگاه مخاطب تاثیر بگذارند. در واقع مخاطب اگر مشابه لوگو شما را جایی دیده باشد، اولین نکته ای که به ذهنش خطور می کند، آن است که این کسب و کار اهمیتی برای خودش و معرفی خودش قائل نیست و حتی زمان لازم برای خلق یک برند منحصر به فرد را نیز صرف نکرده است؛ پس چطور می تواند بهترین خدمات و محصولات را به ما ارائه کند.

یکی دیگر از معایب لوگوهای تقریبا مشابه که به وسیله بهترین برنامه طراحی لوگو اندروید خلق و اجرا می شود، آن است که شما در بازار تنها نیستید. داشتن لوگو و برند منحصر به فرد و تک می تواند یکی از دلایل پیشی گرفتنتان از رقبا باشد که در این شرایط دیگر این امکان را ندارید.

اما در صورتی که لوگو خود را به طراحانی که به صورت اختصاصی لوگو طراحی می کنند بسپارید، متوجه می شوید که آن چیزی که برای شما طراحی شده است، کاملا استادانه و خلاقانه بوده و به راحتی می توانید با استفاده از آن کسب و کار خودتان را رونق دهید و مشتریان بیشتری را به سمت خودتان جذب کنید.

البته باید یک نکته مهم را نیز در نظر داشته باشید. شرکت هایی که برای طراحی لوگو قرار است به آن ها مراجعه کنید، لازم است حتما هم از طراحان حرفه ای و باتجربه ای برخوردار باشند و هم دقیقا آن چیزی که مشتری دوست دارد را تا حد ممکن در کار طراحی کردن لوگو پیاده سازی کنند.

 شرکت آی دیزاین دقیقا یکی از همین موارد است که در ادامه در خصوص ویژگی های این شرکت به شکل بهتر و کامل تری صحبت خواهیم کرد.

شرکت آی دیزاین

همان طور که گفته شد برای طراحی لوگو بهتر است به سراغ لوگوهای منحصر به فردی که طراحان خلق می کنند، بروید. در اینجا یکی از شرکت های مطرح و به نام را می خواهیم معرفی کنیم که در این زمینه دارای تجارب فراوان است و شرایط فوق العاده ای را نیز برای مشتریانش همواره در نظر دارد.

در شرکت آی دیزاین طراحان لوگویی مشغول به فعالیت هستند که همگی خبره بوده و میزان خلاقیت و نوآوری بالایی را نیز در کارشان نشان می دهند. آن ها می توانند بهترین و یونیک ترین لوگوها و آرم ها را برای شما خلق کنند تا در کس و کارتان از دیگران به خوبی پیشی بگیرید.

معمولا لوگوهای منحصر به فرد را تا چندین سال نیز می توانید استفاده کنید و نیازی نیست تا دائما به فکر تغییر آن باشید. از سوی دیگر زمانی که سفارش طراحی لوگو خود را به این شرکت می دهید، می توانید تمامی نکات مهمی که دوست دارید در لوگو شما وجود داشته باشد را بیان کنید و از طراح بخواهید تا در صورت امکان این موارد را در طراحی کردن لوگو شما به کار ببرد.

علاوه بر تمامی مواردی که بیان شد، در شرکت آی دیزاین تعرفه ها و قیمت های مناسبی وجود دارند که نسبت به دیگر شرکت ها پایین تر می باشند. پایین تر بودن قیمت ها به دلیل آن نیست که کیفیت کاری پایین تر است، بلکه این موضوع به آن دلیل است که افراد مختلفی از اقشار گوناگون بتوانند لوگوهای باکیفیت و مناسبی داشته باشند و نیازی به استفاده از برنامه های رایگان و یا شرکت هایی که با قیمت های بسیار پایین اقدام به طراحی لوگوهای بی کیفیت می کنند، نداشته باشند.

سوالات متداول

  1. آیا می توان با اپلیکیشن های طراحی لوگو، لوگو فارسی را نیز خلق کرد؟

بله برخی از اپلیکیشن ها به صورت اختصاصی برای لوگوتایپ های فارسی تهیه و طراحی شده اند که می توانید به صورت رایگان یا خرید اشتراک از آن ها استفاده کنید.

  1. آیا برنامه خاصی برای طراحی لوگو سه بعدی وجود دارد؟

به طور کلی اپلیکیشن هایی که برای طراحی لوگو سه بعدی وجود دارند، تعداد کمتری دارند اما می توانید از برنامه های مخصوص این کار استفاده کنید و لوگوهای سه بعدی را برای خودتان خلق کنید.

  1. اپلیکیشن های پولی یا اشتراکی؟

معمولا اپلیکیشن هایی که دارای حق اشتراک هستند می توانند گزینه بهتری برای شما به حساب بیایند زیرا امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهند داد.

 

کلام پایانی

در خصوص معرفی بهترین برنامه طراحی لوگو اندروید صحبت کردیم. این برنامه ها می توانند برای افرادی که به تازگی قصد شروع کسب و کاری را دارند، گزینه مناسبی باشند. اما باید بدانید که در نهایت استفاده کردن از خدمات طراحی لوگو اختصاصی و مشاوره برندسازی می تواند گزینه بهتری برای تمامی افراد باشد و لوگوهایی که برای آن ها طراحی می شود را به شکل بهتری به نمایش بگذارد. بنابراین صرف هزینه اولیه ای که برای طراحی لوگو پرداخت می کنید، قرار نیست تا حتما لوگو مورد نظر خودتان را با برنامه های رایگان و به صورت مشابه با دیگران انجام دهید.

1 نظر درمورد این مقاله ثبت شده است
  • ایمان

    26 آذر 1402

    خسته نباشید خیلی عالی و مفید کامل میشه مشتری رو با تمام موارد که نیاز داره برای زندگی و کار کامل و بدون نقص آشنا کرد

نظر خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظر شما *