افیلیت مارکتینگ چیست و چگونه از این راه درآمد داشته باشیم؟

  • تاریخ انتشار

    27 شهریور ، 1402

  • دسته بندی برندینگ

افیلیت مارکتینگ چیست و چگونه از این راه درآمد داشته باشیم؟

افیلیت مارکتینگ یکی از موارد بسیار مهمی است که باید به آن توجه کنیم و اطلاعات مورد نیاز را نیز در خصوص آن به دست آوریم. بی اطلاعی در خصوص این موضوع سبب اذیت شدن شما در دنیای تجارت خواهد شد. بنابراین با ما همراه باشید تا بدانید که افیلیت مارکتینگ چیست و چگونه می توانیم از طریق راه اندازی و استفاده آن، درآمد داشته باشیم تمامی نکاتی که در این بخش عنوان می شوند، می توانند کاربردهای زیادی را در این زمینه داشته باشند.

افیلیت مارکتینگ چیست؟

افیلیت-مارکتینگ-چیست-و-چگونه-از-این-راه-درآمد-داشته-باشیم؟

بازاریاب فروش و یا بازاریاب پورسانتی، کسی است که فعالیت افیلیت مارکتینگ را انجام می دهد. در حقیقت این پروسه به فرایند فروش و جذب مشتری گفته می شود که در ادامه کارفرما مجاز به پرداخت درصد و پور سانت تعیین شده به بازاریاب می شود.

مزیت های افلیت مارکتینگ

نگاه کلی به این موضوع و مبحث انداختیم. اما چه مزیت ها و نکات مثبتی وجود دارد که در پس انجام این کار وجود دارد. باید حتما بدانید که افلیت مارکتینگ چه مزیت ها و موارد مثبتی را در ادامه خواهد داشت و چرا بسیاری از افراد دوست دارند تا حتما از این مبحث و موضوع استفاده کنند.

  • عملکرد محور بودن
  • ارتقا ارزش برند
  • مقرون به صرفه و ارزان بودن
  • ارتقا سریع میزان فروش
  • بازگشت سرمایه
  • عدم نیاز به تخصص و مهارت بالا
  • ارائه آمار و داده های رایگان
  • همکاری در فروش با شرایط مختلف

تمامی این روش ها می توانند نشان دهند که همکاری در فروش و یا همان افلیت مارکتینگ چه مزیت ها و ویژگی هایی را می تواند داشته باشد. زمانی که به این نکات و موارد دقت داشته باشید، متوجه خواهید شد که مزیت های نام برده شده هم برای افلیت مارکتینگ کار، هم برای مشتری و هم برای کارفرما می تواند مدنظر باشد.

شیوه انجام افلیت مارکتینگ

افیلیت-مارکتینگ-چیست-و-چگونه-از-این-راه-درآمد-داشته-باشیم؟

شیوه های مختلفی برای انجام دادن افلیت مارکتینگ وجود دارد. اگر این موارد و روش ها را به خوبی انجام ندهید، نمی توانید با خیال آسوده و راحت نیز متوجه شوید که کار درست را انتخاب کرده اید. حتما این موضوع را در نظر بگیرید که افلیت مارکتینگ از طریق چه روشی می تواند چه نوع اثری را بر بازاریابی و فروش مجموعه شما داشته باشد. این روش ها و شیوه های مربوط به انجام کار را در این قسمت بیشتر توضیح داده ایم.

·         پرداخت به ازای هر عمل

زمانی که بازاریاب شما هر عملی را چه به نتیجه رسیده باشد و چه نرسیده باشد، انجام می دهد، لازم است که پرداختی برای او انجام شود. به این کار پرداخت به ازای هر عمل گفته می شود.

·         پرداخت به ازای هر فروش

اگر هر باری که بازاریاب و فرد افلیت کار به فروش رسید و توانست تا محصول و یا خدمات را به مشتریان بفروشد و دریافتی داشت، گفته می شود که پرداخت به ازای هر فروش انجام می شود.

·         پرداخت به ازای هر مشتری بالقوه

پرداخت به ازای مشتریانی که افلیت کار پیدا کرده است اما هنوز به مشتریان بالفعل تبدیل نشده اند، مورد و نکته بعدی است. در این روش اگر بازاریاب متشریان خوبی را بتواند پیدا کند، اهمیت زیادی نیز برای او خواهد داشت.

·         پرداخت با تعرفه ثابت

این روش معمولا برای شرکت های بزرگی که از بابت مشتری داشتن خیالشان راحت است، می تواند گزینه مناسبی باشد. معمولا پرداخت اولیه ثابت خواهد بود و الباقی حقوق فرد از طریق پورسانت تعیین می شود.

·         پرداخت به ازای نمایش

به ازای هر بار نمایش دادن تبلیغ در وبسایت ها و یا به ازای هر بار دیده شدن تبلیغ در مکان های مختلف، پرداختی انجام می شود.

در چه سایت هایی می توان افیلیت مارکتینگ داشت؟

افلیت مارکتینگ را حتما باید در سایت هایی انجام دهید که بدانید هزینه و پولی که صرف این کار می کنید را دور نریخته اید. سایت هایی مثل آمازون، ebay، شاپیفای و موارد این چنینی می توانند بهترین گزینه ها در این زمینه باشند.

افیلیت مارکتینگ در حوزه لوازم آرایشی

افیلیت-مارکتینگ-چیست-و-چگونه-از-این-راه-درآمد-داشته-باشیم؟

افلیت مارکتینگی که در حوزه انواع لوازم آرایشی می توانید داشته باشید، باید هم به صورت جذاب و خلاقانه انجام شود و هم لازم است حتما با کمک وبسایت هایی که در زمینه فروش لوازم آرایش، ارائه خدمات زیبایی و... فعالیت می کنند، باشد. به همین خاطر نیز توصیه می کنیم تا حتما افلیت مارکتینگ مدنظر خودتان را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و حتما به نکاتی که بیان می شود نیز در این زمینه توجه داشته باشید.

کلام پایانی

افلیت مارکتینگ در کدام بخش و قسمت می تواند به درستی انجام شود و نتایج مناسبی را از خودش بر جای بگذارد؟ زمانی که این نکته و مورد را مورد توجه قرار دهید، متوجه خواهید شد که اگر به درستی از روش های این کار استفاده کنید، نتایج بسیار خوبی را نیز در این زمینه خواهید گرفت. حتما در نظر داشته باشید که اگر اطلاعات کامل و دقیقی در این حوزه ندارید، حتما از افرادی که در این زمینه مهارت بالایی دارند، کمک بگیرید تا بتوانید به نتایج خوبی نیز در این خصوص برسید.

ممکن است دوست داشته باشید
پست های مرتبط
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید
نظر خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظر شما *