لوگوموشن و ساخت لوگوموشن

  • تاریخ انتشار

    29 تیر ، 1402

  • دسته بندی طراحی لوگو

این روزها در دنیای دیجیتال نام لوگوموشن را بیش از دیگر پدیده های تکنولوژیکی می شنویم. این مسئله سبب می شود تا نیاز به شناخت این ابزار طراحی و تولید انیمیشن ها، برای تمامی افراد و به خصوص کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند، بیشتر شود. در نظر داشته باشید که معمولا لوگوموشن می تواند با نرم افزارهای خاصی ساخته شود. اما پیش از آن که بخواهیم به بررسی نرم افزار بپردازیم، باید بدانیم که ماهیت این کار چیست و چه کاربردهایی را در زمینه های مختلف دارد که باید حتما آن را بررسی کنیم. برای سفارش طراحی لوگو با ما همراه باشید.

لوگوموشن چیست؟

لوگو-موشن

اولین نکته و سوال این است که لوگوموشن چیست؟ اگر بخواهیم لوگوموشن را به زبان و بیان ساده تر توضیح دهیم، باید بگوییم که لوگو موشن در حقیقت به لوگوی متحرک گفته می شود. زمانی که لوگو و آرم یک برند را با افزودن جلوه های ویژه بصری و همچنین کاراکترهای انیمیشنی، جذاب تر از قبل می کنند، لوگوموشن ساخته می شود.

معمولا کاربردهایی که لوگوموشن ها دارند، می تواند متنوع بوده و در بخش های مختلفی از زندگی دیجیتالی امروزی مورد استفاده قرار گیرد. به همین دلیل نیز بهترین کار آن است که کاربردهای انواع لوگوموشن ها را به شکل بهتر و مناسب تری بشناسیم تا بدانیم که در چه موقعیتی از آن ها استفاده کنیم. امضاهای دیجیتال، اینترو ویدئوها، وب سایت های مختلف و شبکه های اجتماعی از جمله مهم ترین بخش هایی هستند که می توانیم لوگوموشن ها را در آن ها استفاده کنیم.

ساخت لوگوموشن

در فرایند ساخت لوگوموشن لازم است به چندین نکته مهم توجه کنید. اگر این نکات و موارد را به خوبی در نظر داشته باشید، متوجه می شوید که لوگوموشن طراحی شده توسط شما می تواند ویژگی های متعدد و مناسبی داشته باشد. به همین دلیل نیز باید حتما این نکات را در نظر داشته باشید که بتوانید بهترین مدل های لوگوموشن را طراحی کرده و سپس مورد استفاده قرار دهید.

  • طراحی ساده لوگو
  • رعایت کردن سایز و اندازه های لوگوموشن همچون نسبت طول به عرض و...
  • ایجاد خصوصیات مجزا در لوگوموشن
  • در نظر گرفتن گروه مخاطبان هدف
  • در نظر گرفتن ماهیت و کاربری شرکت مورد نظر
  • در نظر گرفتن سرعت تاثیرگذاری لوگوموشن بر روی بیننده
  • انتخاب دقیق پالت رنگ ها
  • استفاده کردن از رنگ های چاپی
  • قابل درک و فهم بودن طرح و معنای اصلی لوگو
  • استفاده از تبلیغات برای دیده شدن بهتر و بیشتر لوگوموشن در فضای مجازی

نرم افزار ساخت لوگوموشن

چه نوع نرم افزاری برای ساخت لوگوموشن استفاده می شود که اهمیت زیادی نیز دارد؟ زمانی که این مدل از نرم افزارها را بهتر بشناسید، متوجه خواهید شد که استفاده کردن از نرم افزار مربوط به ساخت لوگوموشن می تواند کار طراحی را برای شما بسیار ساده تر کند. بنابراین حتما به شما نیز توصیه می کنیم که از این برنامه ها استفاده کنید.

نرم افزاری که برای این کار انتخاب می کنید، باید دارای یک سری از ویژگی ها باشد. بررسی ویژگی های مربوط به این مدل از نرم افزارها می تواند کارایی های زیادی را برای شما در پی داشته باشد. بنابراین حتما به این موضوع و نکته توجه داشته باشید که چه ابزارهایی را قرار است برای این کار استفاده کنید. زمانی که به این نکته به صورت دقیق توجه کنید، متوجه خواهید شد که بیشترین بهره وری را از طراحی کردن لوگوموشن ها می توانید در اختیار داشته باشید.

لوگوموشن گیمینگ

لوگوموشن گیمینگ یکی از انواع لوگوموشن هایی است که این روزها اهمیت بسیار زیادی در حوزه تولید انواع بازی های کامپیوتری دارد. در صورتی که اهل بازی و گیمینگ باشید، قطعا بازی هایی را دیده اید که از لوگوموشن های حرفه ای و گیمینگ استفاده می کنند. این مدل از لوگوهای متحرک می توانند مشتریان و مخاطبان را به شکل بهتری به سمت خودشان جذب کنند. به همین دلیل نیز معمولا از آن ها برای تبلیغات استفاده می شود.

در نظر داشته باشید که برای طراحی لوگوموشن های مربوط به حوزه گیمینگ، لازم است حتما سن و سال مخاطبان، نوع بازی و همچنین نوع تاثیری که می خواهید بر روی مخاطب گذاشته شود را در نظر بگیرید. به همین دلیل نیز حتما به این موضوع توجه داشته باشید و سعی کنید تا بهترین نتایج را نیز در این زمینه بگیرید.

معرفی سایت خارجی ساخت لوگوموشن رایگان

 

اگر به دنبال آن هستید که برند و لوگو خودتان را تبدیل به لوگوموشن کنید، می توانید از چندین وبسایت خارجی مختلف استفاده کنید. توجه داشته باشید که هر وبسایتی نمی تواند همان کیفیتی که مدنظر دارید را به شما عرضه کند. به همین دلیل نیز حتما باید وبسایت های معتبر در این زمینه را بشناسید و از آن ها استفاده کنید. چند مورد از مهم ترین وب سایت هایی که در زمینه ساخت لوگوموشن می تواند به شما کمک کند را در ادامه این مقاله ذکر کرده ایم.

  • وبسایت LOGOGENIE
  • وبسایت WIDEO
  • وبسایت BITEABLE
  • وبسایت POWTOON
  • وبسایت CRELLO
  • وبسایت RENDERFOREST

تمامی این وبسایت ها از جمله موارد رایگانی هستند که به راحتی می توانید لوگو خود را وارد آن ها کرده و یک لوگوموشن جذاب و حرفه ای رایگان را تحویل بگیرید. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که معمولا وب سایت هایی که با استفاده از ربات و در عرض مدت زمان بسیار کوتاه این کار را برای شما انجام می دهند، نمی توانند ظرافت هایی که یک گرافیست و طراح لوگوموشن اجرایی می کند را داشته باشند. بنابراین حتما به این موضوع توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین نتایج را نیز از آن دریافت کنید.

کلام پایانی

لوگوموشن و پروسه طراحی لوگوموشن از جمله مهم ترین موارد و نکاتی است که باید در نظر داشته باشید. این موضوع سبب می شود تا آن چیزی که در نهایت دریافت می کنید، همان کارایی که انتظار دارید را داشته باشد. به همین دلیل نیز توجه کنید که لوگوموشن چیست و چگونه می تواند به بهترین شکل ممکن، به نتایج خوب و مناسبی شما را برساند. در صورتی که قصد طراحی لوگوموشن را داشتید نیز می توانید به طراحان برجسته ای که در این زمینه فعال هستند، مراجعه کنید تا بهترین دستاوردها را داشته باشید.

نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید
نظر خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظر شما *