انواع لوگوی تاج به همراه نمونه برای دانلود

  • تاریخ انتشار

    23 اردیبهشت ، 1402

  • دسته بندی طراحی لوگو

لوگوی تاج از چندین سال پیش تاکنون توانسته است جذابیت های زیادی را در بین افراد مختلف به دست بیاورد. این مدل از لوگو می تواند برای کسب و کارهای گوناگونی استفاده شود. به همین دلیل نیز بهترین کار آن است که ابتدا بدانید این نوع از لوگو به چه شکلی طراحی می شود، چه ویژگی های خاصی دارد و همچنین وکتور تاج چیست و... به تمامی این موارد در ادامه این مطلب پاسخ داده ایم. تنها کاری که نیاز است شما انجام دهید، مطالعه ادامه این موضوع می باشد.

 

شما میتوانید برای مشاوره رایگان در زمینه طرحی لوگو و برندینگ با شماره های 09141478670 و 04433371731 تماس بگیرید.

 

لوگوی تاج طلایی

انواع-لوگوی-تاج

لوگوهای تاجی که معمولا به رنگ های مختلفی همچون رنگ های طلایی هستند، می توانند در حوزه های مختلف کاری مورد استفاده قرار گیرند. اولا آن که این مدل از لوگوها برای حوزه های آرایشی، کاری، بازی های کامپیوتری و... بسیار مناسب هستند. دوما ان که لوگوی تاج طلایی می تواند با رنگ های زیادی همخوانی داشته باشد و ست شود. به همین خاطر نیز معمولا این مسئله را بیان می کنند که باید لوگوی شما با کسب و کاری که انتخاب می کنید و پالت های رنگی منتخبتان، همخوانی داشته باشد.

لوگویی که برای خودتان و کسب و کارتان انتخاب می کنید را سعی کنید با دقت تمام انتخاب کنید، با این کار قطعا می توانید هم منحصر به فرد باشید و هم حس جذابیت را به مخاطبان خودتان انتقال دهید.

لوگوی تاج استقلال

انواع-لوگوی-تاج

تیم فوتبال استقلال نیز یکی دیگر از مواردی است که از لوگوی تاج استفاده می کند. این تیم به منظور نشان دادن برتری هایی که دارد و همچنین به منظور نشان دادن جذابیت های خودش و لوگویی که دارد، از آرم تاج استفاده کرده است. در لوگو این تیم فوتبال از 4 دایره که در یکدیگر قفل شده اند، استفاده می کنند. این دایره ها دو عدد در سمت چپ و دو عدد نیز در سمت راست می باشند. در بین این 4 دایره و دقیقا در وسط این دایره ها، لوگوی تاج استقلال وجود دارد که نماد یکپارچگی، اتحاد و همچنین قدرت این تیم است.

البته لوگوی تاج این تیم به صورت اولیه به این شکل بوده است، امروزه چندین مدل مختلف از این لوگو وجود دارد که به شکل های مختلفی همین آرم را تغییر داده و باز هم لوگوهای جدیدتری را ساخته اند. اگر شما نیز می خواهید تا از یک لوگوی تاج که به این شکل می باشد، استفاده کنید؛ بهترین کار آن است که ابتدا چندین ایده مختلف در این زمینه را داشته باشید و سپس به شکل راحتی این ایده ها را با یکدیگر ترکیب کنید تا مطمئن شوید که آیا لوگوی انتخابی شما می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد یا خیر.

دانلود لوگوی تاج

انواع-لوگوی-تاج

اگر دوست ندارید تا هم اکنون پولی را صرف طراحی لوگوی تاج کنید، می توانید لوگوهای تاج موجود در فضای اینترنت را دانلود کنید. این کار هم زمان بسیار کمی نیاز دارد و هم آن که دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای طراحی لوگو خود ندارید. برای آن که بتوانید به شکل ساده و راحت تری لوگوی تاج مورد نیاز خودتان را دانلود کنید، بهتر است از سایت ها و وبسایت های خارجی کمک بگیرید و همچنین بهتر است به سراغ سایت هایی همچون پینترست بروید که بهترین ایده ها و لوگوها را می تواند به شما عرضه کند.

لوگوی تاج png

برای شناخت لوگوی تاج png ابتدا باید بدانیم این فرمت چیست و چه ویژگی هایی دارد که سبب می شود افراد مختلف از آن ها استفاده کنند. زمانی که این فرمت ها و این ویژگی ها را بهتر بشناسید، متوجه می شوید که در زمانی که برای طراحی لوگو به یک طراح مراجعه می کنید، دقیقا به چه نکته مهمی باید توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین و کاربردی ترین مدل لوگو را تحویل بگیرید.

فایل پی.ان.جی در واقع به نوعی فایل قابل حمل گفته می شود. فایل قابل حمل به معنای آن است که می توانید آن را از دستگاهی به دستگاه دیگر انتقال دهید. یکی دیگر از ویژگی های مربوط به فایل های این چنینی در واقع آن است که می توانید آن ها را به راحتی و بدون آن که مشکل خاصی در خصوص افت کیفیت تصویر وجود داشته باشد، فشرده سازی کنید.

امروزه فایل های پی ان جی را جایگزینی برای فایل های گیف کرده اند. گیف ها در گذشته بسیار استفاده می شدند، اما امروزه فایل های پی ان جی و به دنبال آن لوگوی تاج با فرمت پی ان جی را بسیار بیشتر استفاده می کنند.

وکتور تاج

انواع-لوگوی-تاج

وکتور تاج که مربوط به همان وکتور لوگو می شود، یکی از موارد بسیار مهمی است که باید خودتان در نظر داشته باشید و در زمانی که طراحی لوگو را انجام دادید، حتما به آن توجه کرده و آن را نیز از طراح بخواهید. طراحان زمانی که کار طراحی لوگو را انجام می دهند، می توانند فایل لوگو را به شکلی درست کنند که امکان هیچگونه تغییری بر روی آن وجود نداشته باشد و یا از سوی دیگر نیز می توانند این کار را به شکلی انجام دهند که باز هم بتوانید تغییرات و ویرایش هایی که نیاز دارید را بر روی لوگو انجام دهید.

اگر از نوع دوم لوگوی شما طراحی شده باشد و با این تنظیمات آن را ذخیره سازی کرده باشید، به آن وکتور لوگو گفته می شود. وکتور لوگو در حقیقت همان لوگویی است که می توانید باز هم تنظیمات مورد نظر همچون افزودن انیمیشن، صدا و... را نیز بر روی آن داشته باشید. زمانی که این موارد و نکات را بتوانید به صورت دقیق داشته باشید و رعایت کنید، وکتور شما نیز بسیار کاربردی می شود. زمانی که لوگو تاج را به طراحان سفارش می دهید، حتما به آن ها تاکید کنید که وکتور تاج را نیز می خواهید.

کلام پایانی

در خصوص لوگو تاج و مواردی که مربوط به آن می شوند، صحبت کردیم. این مدل از آرم ها غالبا سعی می کنند تا حس برتری را به مشتریان القا کنند زیرا نماد تاج مربوط به پادشاهی، قدرت و حکمرانی می باشد. در صورتی که شما نیز نیاز دارید تا لوگو تاج مرتبط با کار و فعالیت خودتان را داشته باشید، می توانید به یک طراح لوگو ماهر مراجعه کنید و از این طریق لوگویی که نیاز دارید را طراحی نمایید.

ممکن است دوست داشته باشید
پست های مرتبط
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید
نظر خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظر شما *